دستگاه تولیدکننده داستان کوتاه جهانی می شود

0
536
دستگاه تولیدکننده داستان کوتاه جهانی می شود

دستگاه تولیدکننده داستان کوتاه جهانی می شودکالاسودا_ امروز می خواهیم به بررسی دستگاه تولید کننده داستان کوتاه بپردازیم که می تواند دنیا را به تصرف خود درآورد و نگاه های افراد مختلف را به خود خیره کند.

هر زمانی گوشی ما به تمام اطلاعات جهان از تاریخ ، فلسفه ، علوم و خیلی موارد دیگر دسترسی داشته باشیم. جدا از این منابع ارزشمند خیلی از ما زمان خود را در شبکه های اجتماعی ، پیام ها و ویدئوهای مختلف تلف می کنیم. یک شرکت فرانسوی تصمیم گرفته است تا عادت ما را به طور کامل با این دستگاه جدید از بین ببرد.

رونمایی از دستگاه تولید کننده داستان کوتاه

در یک اتاق کنفرانس در هتل ماندالای بی ، ما شاید یکی از این دستگاه ها بودیم. یک دستگاه ساده سیلندر شکل که روی آن را نوشته شده است « زمان مطالعه خود را انتخاب کنید ». خیل ظاهر جالبی دارد. روی این دستگاه سه دکمه درخشان قرار دارد که نوشته شده است 1 دقیقه ، 3 دقیقه ، 5 دقیقه. شما می توانید میزان زمان مطالعه خود را تعیین کنید و وقتی زمان را انتخاب کردید ، داستان مورد نظر روی یک برگه ضخیم پرینت می شود. نکته اصلی این است که این داستان کاملا مجانی است.

این ایده چندان چیز جدیدی نیست اما تولید یک داستان کوتاه می تواند نگاه ها را به خود جلب کند. جذابیت این دستگاه اما از داستان های آن نشات می گیرد. بعد از اینکه شما کتاب موردنظر خود را مطالعه می کنید ، می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و به همین صورت این داستان دست به دست شود.

دستگاه تولیدکننده داستان کوتاه جهانی می شود

شروع کار این دستگاه تولید کننده داستان کوتاه

تولیدکننده این دستگاه هدف گذاری جالبی داشته است که یکی از آنها انتشار این کتاب بین مردم و شناخته تر شدن نویسنده آن بوده است. این ایده از سال 2016 در فرانسه اجرایی شده است و شما می توانید این دستگاه ها را در مترو ، هواپیما و بیمارستان ها مشاهده کنید.

یکی از طرفداران مشهور این دستگاه تولید کننده داستان کوتاه

یکی از طرفداران این دستگاه فرانسیس فورد کاپولا کارگردان معروف فیلم های پدرخوانده است که به قدری از این دستگاه لذت برده است که یکی از آنها را برای کافه خود در سانفرانسیسکو خریداری کرد و بعد هم جز سرمایه گذاران شرکت تولیدکننده این دستگاه جالب توجه شد. او در مورد این دستگاه گفته است:« داستان کوتاه می تواند ایده ی خوبی برای یکی فیلم باشد ، زیرا هر شخصی می تواند داستان کوتاه را مطالعه کند.»

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها