در دستگاه هوشمند اسپاتیفای ؛ با فرمان صوتی در خودرو موسیقی پخش کنید

0
825
با معرفی دستگاه هوشمند اسپاتیفای ؛ فرمان صوتی در خودرو موسیقی پخش می کند

دستگاه هوشمند اسپاتیفای به نام Car Thing تولید کرده است که به فندک خودرو متصل شده و می توان با فرمان صوتی به صدای شما گوش کرده و فرمان های شما را بدون استفاده از دست انجام دهد.

حواس پرتی یکی از علل تصادفات رانندگان است و این امر مانند مواردی پرت شدن حواس راننده در حین عوض کردن آهنگ و … اتفاق می افتد. اسپاتیفای برای این دسته از رانندگان دستگاهی به نام Car Thing طراحی کرده است که تنها با گفتن کلمه Hey Spotify شروع به کار کرده و به کاربران اجازه می دهد که لیست پخش مورد علاقه خود را بشوند، آلبوم یا آهنگ را عوض کرده و آن را جلو بزنند.

اسپاتیفای که در زمینه استریم های موسیقی در دنیا حرف اول را می زند، اولین بار است که در زمینه سخت افزار دست به طراحی محصولی هوشمند یعنی دستگاه هوشمند اسپاتیفای زده است. این محصول به کاربران امکان می دهد که موسیقی را به صورت رایگان در خودروی خود گوش کنند. البته برای تست کاربران پریمیوم می توانند این نسخه را آزمایش کنند.

اسکرین و دکمه های دستگاه هوشمند

دستگاه  Car Thing  با متصل شدن به فندک خودرو شروع به کار می‌کند. در واقع این دستگاه به راننده این امکان را می‌دهد که بدون تماس دست خود با ضبط آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و از شنیدن آن لذت ببرد. اسکرین این دستگاه نیز هنگام اتصال به شما نشان می دهد که چه آهنگی در حال پخش است.دستگاه هوشمند اسپاتیفای به نام Car Thing تولید کرده است که به فندک خودرو متصل شده

مجموعه ای از دکمه ها نیز در کنار آن قرار دارند تا کاربران از لیست های پخش از پیش تعیین شده اطلاع و دسترسی داشته باشند، همانند دکمه های پیش فرض برای ایستگاه های رادیویی در ماشین شما. دستگاه مذکور همچنین می‌تواند به حساب کاربری صاحبش در “اسپاتیفای” ارتباط پیدا کند تا فهرست آهنگ‌های حساب وی پخش شود.

آیا حرکت اسپاتیفای در زمینه ساخت سخت افزار ادامه دارد؟

شرکت اسپاتیفای معتقد است که تست دستگاه هوشمند اسپاتیفای Car Thing به معنای ایجاد حرکتی بزرگ در حوزه سخت‌ افزارها نیست. بلکه این شرکت در نظر دارد محصول خود را در زمره پلتفرم ‌های صوتی شماره یک جهان قرار دهد، نه اینکه یک سخت افزار بسازد. در واقع به نظر می رسد هدف اسپاتیفای از ساخت چنین محصولاتی، پروموت کردن بیشتر محصول اصلی یعنی استریم خود بوده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها