دلایل فروش ضعیف گوشی iPhone XR در چین

0
1036
دلایل فروش ضعیف گوشی iPhone XR در چین

امروز در این مقاله قصد داریم تا دلایل فروش ضعیف گوشی iPhone XR را بررسی کنیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد.

عملکرد ضعیف گوشی iPhone XR

تحلیلگران در وال استریت در پاییز سال گذشته فکرهای بسیاری در مورد گوشی iPhone XR اپل داشتند و توقع بر این بود که این گوشی در فروش فوق العاده ای در بازار داشته باشد. این گوشی قرار بود جوابی در مورد اعتراض کاربران در زمینه قیمت بالای گوشی iPhone X در سال 2017 باشد. این گوشی تبدیل به اولین گوشی پرچم دار با قیمت مناسب شد. خیلی از متخصصین اعتقاد داشتند زمانی که گوشی iPhone XR به بازار عرضه شود می تواند به پرفروش ترین گوشی شرکت اپل در سری مدل های سال 2018 تبدیل شود. آنها تا حدودی در این زمینه حق داشتند ولی آنها اصلا توقع نداشتند که مجموع فروش گوشی های شرکت اپل در سال 2018 این مقدار پایین باشد.

ویژگی های گوشی iPhone XR

قیمت این گوشی در ایالت های مختلف از 749 دلار به بالا بود و به همین خاطر شرکت اپل بعضی از گوشه های iPhone XR را کوتاه تر کرد تا میزان قیمت آن را کاهش دهد. برای مثال این دستگاه با صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD به جای صفحه نمایش های OLED به بازار عرضه شده است. این گوشی همچنین به جای دو دوربین از یک دوربین در پشت آن بهره می برد. این گوشی همچنین صفحه لمسی سه بعدی نیز ندارد اما ویژگی هایی مانند Face ID یا پردازنده A12 در این گوشی تعبیه شده است. این موضوع را هم باید اشاره کنیم که گوشی iPhone XR دارای بهترین عمر باتری در بین تمام گوشی های iPhone است.ویژگی های گوشی iPhone XR

ریزش سهام شرکت اپل در وال استریت

امروز در مجله وال استریت به این موضوع اشاره شد که فروش گوشی های iPhone XR در چین به اندازه ای تصور می شده ، خوب نبوده است. به همین خاطر مدیر شرکت اپل یعنی تیم کوک به این موضوع اشاره کرده که میزان درآمد این شرکت از ماه دسامبر تا اوایل سال 2019 کاهش پیدا کرده است. این موضوع روی سهام این شرکت هم تاثیرگذار بوده و کاهشی میلیارد دلاری برای این شرکت تریلیون دلاری به همراه آورده است. این شرکت هم اکنون 703 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و جالب اینکه این شرکت رقیبانی مانند مایکروسافت و آمازون را در کنار خود می بیند.

دلایل کاهش فروش گوشی های iPhone XR در چین

بخشی از مشکلات فروش گوشی های iPhone XR قیمت این گوشی در کشور چین است. این گوشی حدودا 946 دلار قیمت دارد و جالب تر اینکه بیشتر امکانات این گوشی در گوشی های اندرویدی چینی با قیمت خیلی پایین تر دیده می شود! یکی دیگر از مسائلی که روی عملکرد فروش گوشی های iPhone در کشور چین تاثیر گذاشته ، جنگ اقتصادی بین کشور چین و آمریکا است. تعرفه هایی که برای این گوشی ها در کشور چین در نظر گرفته شده خواه یا ناخواه باعث افزایش قیمت این گوشی ها می شود.دلایل کاهش فروش گوشی های iPhone XR در چین

نظر شما در مورد فروش کم گوشی های iPhone XR در چین چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها