دلیل برتری شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت

0
1391

شیائومی از نظر تولید گوشی‌های ارزان قیمت مشهور است؛ در این میان برندهای دیگری نیز با تولید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت، توانسته‌اند در این بازار سهم خوبی را به دست آورند. در این میان شیائومی با عرضه‌ی 6 ویژگی کاربردی در گوشی‌هایش در این بازار و رقابت به پیروزی رسیده است.

شیشه گوریلا یا گوریلا گلس

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، از گوشی‌های میان رده گرفته تا گوشی‌های پرچمدار شیائومی، همه این دستگاه‌ها همیشه دارای محافظ شیشه گوریلا هستند. این گوشی‌ها با پنل نسل پنجم Gorilla Glass به صورت استاندارد عرضه می‌شوند و به نسل ششم (به جز Mi 9) به روز نشده‌اند. نسل هفتم پانل Gorilla Glass با محافظت بهتر هم اکنون در بازار موجود است.

سود سخت افزاری شیائومی از 5٪ بالاتر نیست

در کنفرانس مطبوعاتی شیائومی Mi 6X، لی جون رسماً اعلام کرد که حاشیه سود سخت افزار شیائومی از 5٪ فراتر نخواهد رفت.

NFC چند منظوره

در 9 آوریل 2013، شیائومی اولین گوشی Mi 2A را عرضه کرد که از عملکرد NFC پشتیبانی می‌کند. تاکنون نسبت تلفن‌های هوشمند شیائومی با NFC چند منظوره بسیار فراتر از تولیدکنندگان داخلی است.

کنترل از راه دور مادون قرمز

در مقایسه با سایر تولیدکنندگان، تلفن‌های هوشمند شیائومی معمولاً دارای عملکرد کنترل از راه دور مادون قرمز هستند.

مقرون به صرفه

شیائومی برندی است که همیشه محصولات مقرون به صرفه تولید می‌کند. جالب‌تر اینکه، سری Mi 10 به عنوان گوشی هوشمند پرچمدار گران قیمت در سال 2020، اولین محصولی است که شیائومی در آن هزینه را در نظر نگرفته است.

اسمارت هوم MIJIA

پلت فرم خانه هوشمند Mijia بالاترین عملکرد و پوشش را در چین دارد. خانه هوشمند Mijia ممکن است بهترین نباشد، اما از نظر تعداد محصول تحت پوشش و هزینه قطعاً بهترین گزینه در چین است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها