ده گوشی برتر بازار از نظر دوربین در اوت 2020

0
248

دوربین‌های گوشی هوشمند و همچنین سخت افزار و نرم افزار آن‌ها به قدری پیشرفته شده‌اند که دیگر نیازی به دوربین‌های دیجیتال نیست.

به گزارش کالاسودا و به نقل از notebookcheck، در این مقاله به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند از نظر دوربین، کیفیت تصویر و عکاسی دیجیتال از نظر وب سایت Notebookcheck و در 12 ماه اخیر می‌پردازیم.

گوشی هوآوی P40 Pro پلاس

در حالی که دوربین اصلی، اولتراواید و حسگر عمق نسخه پلاس هواوی P40 Pro با خواهر و برادرهای آن یکسان هستند، قابلیت زوم P40 + به طور قابل توجهی بهبود یافته است. به لطف بزرگنمایی پریسکوپ، این گوشی از بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر، هیبریدی 20 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دارای یک بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر با همان OIS است که در سایر لنزها نیز قابل مشاهده است.

هوآوی P40 Pro

این گوشی از یک دوربین چهارگانه با یک سنسور کاملاً جدید 50 مگاپیکسلی برخوردار است. یک سنسور اولتراواید 40 مگاپیکسلی نیز در آن قرار داده شده و علاوه بر آن شامل سنسور پریسکوپ 5 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 10 برابر هیبریدی و 50 برابر دیجیتالی است. در نهایت یک سنسور عمق نیز در کنار آن‌ها به کار گرفته شده است. هر سه سنسور عکس از تثبیت کننده تصویر اپتیکال برخوردار هستند.

هوآوی Mate 30 Pro

علاوه بر سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، که قبلاً در P30 Pro شاهد آن بودیم، Mate 30 Pro دارای یک سنسور 40 مگاپیکسلی اولتراواید دوم برای فیلمبرداری و همچنین عکاسی با زاویه فوق العاده گسترده است. این سنسور بزرگتر است اما به جای RYYB مدرن از سیستم رنگ سنتی RGGB بهره می‌برد. نسبت ابعاد آن 3: 2 است که برای فیلم‌ها مناسب بوده و از زوم اپتیکال 3 برابر و همچنین دوربین TOF بهره می‌برد.

هوآوی P30 Pro

دوربین چهارگانه لایکا Huawei P30 Pro از چهار لنز تشکیل شده است که شامل یک لنز با زاویه فوق العاده عریض 20 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، یک لنز تله 8 مگاپیکسلی و دوربین TOF است. دوربین اصلی دارای زوم ترکیبی 10 برابر (270 میلی متر) و همچنین زوم دیجیتال 50 برابری است.

گلکسی Galaxy Note10 پلاس

سامسونگ گلکسی نوت 10+ به یک دوربین چهارگانه مجهز است که بسیار شبیه به S10 5G است. سامسونگ در آن، از سنسور 12 مگاپیکسلی، فوکوس اتوماتیک، دیافراگم متغیر (f / 1.5 و f / 2.4) و همچنین تثبیت کننده تصویر نوری استفاده کرده است. یک اولتراواید 16 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و همچنین یک لنز عمق نیز در آن به کار گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی فولد

برخلاف مدل‌های Galaxy S یا Galaxy Note، گران‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ، مجهز به 4 دوربین نیست؛ بلکه دوربین آن، سه گانه است. مشخصات دوربین بسیار شبیه به Galaxy S10 + بوده و هر دو دارای یک لنز اولتراواید و همچنین یک دوربین تله هستند.

 ال جی G8s ThinQ

LG G8s ThinQ دارای یک دوربین سه گانه است که از لنز استاندارد، یک اولتراواید و همچنین یک لنز تله تشکیل شده است.

سامسونگ Galaxy S20 پلاس

سامسونگ گلکسی S20 + از یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 12 MP برخوردار است. درست در کنار آن یک لنز 64 مگاپیگسل بزرگ با زوم 30 برابر قرار گرفته است. بقیه لنزها شامل یک سنسور اولتراواید و یک حسگر عمق است.

وان پلاس OnePlus 8 Pro

چهار دوربین به کار گرفته شده در OnePlus 8 Pro شامل دو سنسور 48 مگاپیکسلی است که یکی از آن‌ها به لنز اولتراواید مجهز شده است. علاوه بر این مجهز به زوم هیبریدی 3 برابر و همچنین لنز فیلتر رنگی است.

هواوی P40

دوربین سه گانه هواوی P40 همان سنسورهای P40 Pro است، اما در سایر لنزها و سنسورهای دیگر تفاوت دارند. در P40 یک لنز اولتراواید 16 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز زوم 8 مگاپیکسلی به کار گرفته شده که دارای بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر، بزرگنمایی هیبریدی 5 برابر و زوم دیجیتال 30 برابر است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها