20 میلیاردی شدن بسته‌های ارسالی در آمریکا با دو برابر شدن بسته‌های آمازون

0
93

تعداد بسته‌های ارسالی آمازون در سال 2020 در مقایسه با سال قبل دو برابر شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از eseller365، هر سال، شاخص حمل Pitney Bowes بینش بی نظیری در صنعت ارائه می‌دهد. در ایالات متحده، شاخص در سال 2020 رشد فوق العاده‌ای را نشان داده و به 20 میلیارد رسیده است.

این شاخص از زمان آغاز در سال 2015 به یک معیار ارزشمند صنعتی تبدیل شده است.

کمپانی آی تی جهانی Pitney Bowes که راه حل‌هایی در زمینه تجارت الکترونیک، حمل و نقل، پست، داده‌ها و خدمات مالی ارائه می‌دهد، حجم بسته‌های ایالات متحده را بر اساس شاخص خود منتشر کرد.

این داده‌ها شامل 13 کشور از جمله 8 کشور برتر در زمینه‌ی تولید ناخالص داخلی است. گزارشات نشان دهنده تأثیر زیاد همه گیری بر صنعت حمل و نقل و لجستیک ایالات متحده بوده است.

این شاخص نشان می‌دهد حجم بسته‌های ایالات متحده نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش یافته و به 20 میلیارد رسیده است، در حالی که این رقم در سال 2019 به 15 میلیارد رسیده بود.

در سال 2020، حدود 640 بسته در ثانیه ارسال شده است که در مقایسه با سال 2019 با رقم 466 رشد زیادی داشته است.

پیتنی بووز پیش بینی می‌کند که حجم بسته‌های ایالات متحده تا سال 2026 تقریباً دو برابر خواهد شد و به 32 تا 39 میلیارد می‌رسد.

افزایش رشد تجارت الکترونیکی تأثیر زیادی بر حجم حمل بسته‌ها داشته است. این آمار در همه گیری کرونا بیشتر شده و داده‌ها نشان می‌دهد 41 درصد از مصرف کنندگان بیشتر از دوران قبل از همه گیری به خرید آنلاین علاقه مند شدند.

اطلاعات مربوط به 12 کشور دیگر از جمله کانادا، برزیل، آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، نروژ، سوئد، چین، ژاپن، استرالیا و هند به زودی منتشر می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها