دوران طلایی شارژ لوازم جانبی با شارژر USB-C

0
299

حرکت از سمت USB های قدیمی به سمت USB-C جدیدتر، موجب شده که این ابزارها، نقش خود را در میان شارژ لوازم جانبی به خوبی باز کرده‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Cnet، بزرگترین دلیل محبوبیت USB-C می‌تواند شارژ کردن گوشی و لپ تاپ شما مانند کرومبوک پیکسل را به راحتی انجام دهد و به طور فزاینده گجت‌های دیگری مانند ایربادهای وایرلس بی‌سیم بلوتوثی و هات اسپات قابل حمل MiFi نیز همراه با پورت USB-C عرضه می‌شوند.

این بدان معناست که شارژرها یا پک‌های باتری که دارای USB-C هستند می‌توانند در بسیاری از شرایط مفید واقع شوند. دیگر لازم نیست که به تعداد زیادی دستگاه مختلف (مانند میکرو یو اس بی) و شارژرهای مختلف منفرد برای هر وسیله احتیاج داشته باشید، بلکه می‌توانید تنها با یک کابل USB-C همه آنها را شارژ کنید.

دانیل چین، رئیس اجرایی Sanho می‌گوید: USB-C یک اتصال دهنده جهانی برای داده‌ها، شارژ و پخش ویدئویی است و در تمام سیستم عامل های دستگاه از Mac تا PC ، iOS تا اندروید ، گوشی هوشمند تا رایانه ها کار می کند.” از USB-C در طیف وسیعی از لوازم جانبی ذخیره داده و انرژی استفاده می‌شود.

یکی دیگر از مزایای USB-C این است که دستگاه‌های قدرتمندتر ، مانند لپ تاپ یا تبلت ، می توانند وسایلی کوچکتر مانند گوشی‌های هوشمند را شارژ کنند و هنگامی که به شارژر دسترسی ندارید، می‌توانید با کابل USB-C به راحتی دستگاه‌تان را شارژ کنید.

در دستگاه‌های USB قدیمی ، شارژ یک روش مناسب تنها برای شارژ گوشی‌ها بود، اما با کمک این تکنولوژی انواع گجت‌ها و اکسسوری‌های دارای پورت USB-C را می‌توانید شارژ کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها