دوربین دیجیتال گوگل در راه است

0
303
دوربین دیجیتال گوگل در راه است|کالاسودا

دوربین دیجیتال گوگل در راه است|کالاسوداکالاسودا_برنامه دوربین دیجیتال جدید گوگل برای گوشی پیکسل  در راه است .برنامه ای که به طور اخص  برای گوشی های پیکسل طراحی شده است .
به نظر می رسد در بازار فناوری تلاش برای رسیدن به جایگاه های ویژه تمامی ندارد . این روزها گوگل نیز در تلاش است تا جایگاه خود را بین برترین های حوزه تکنولوژی تثبیت کند .
بر همین اساس است که گوگل نسخه 5.1 از برنامه دوربین خود موسوم به  google camera را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرد تا عکاسی و فیلم‌برداری با این گوشی ها به تجربه‌ای لذت بخش‌تر از همیشه تبدیل شود .
تجربه ای که افزون بر لذت بخشی در تلاش است شمار طرفداران گوگل و تلفن های همراه پیکسل را ارتقا دهد .بر اساس  بررسی‌ها این برنامه با برنامه های مشابه ثالث سازگاری چندانی ندارد موضوعی که می تواند به عنوان یک محدودیت از دید برخی رقبا و کاربران در نظر گرفته شود .
با این وجود این برنامه می تواند و البته  باید به طور مستقل مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از قابلیت های برنامه جدید گوگل تسهیل auto focus و افزایش سرعت آن برای کاربران  است . در این میان نمی توان از افزودن برخی امکانات تازه در این زمینه نیز به سادگی گذشت.
Lens Blur قابلیت دیگری است که برای محوکردن بخشی از عکس ها به دلخواه کاربر قابل استفاده است. در نهایت با استفاده از این برنامه می توانید فیلترها و متن ها و بافت های مختلفی را به تصاویر خود بیفزایید.
افزون بر این ها ، برنامه جدید کمک می کند؛  به طور دستی نقاط  focus  مورد نظر را انتخاب و به عکس افزود. بخش ابزار خاص این برنامه امکاناتی را برای فلاش زدن، HDR+ و دیگر قابلیت ها در دسترس قرار می دهد.
این برنامه به طور پیش فرض بر روی گوشی های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال نصب شده و در دسترس است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها