پتنت شیائومی در طراحی دوربین سلفی دوگانه لو رفت

0
311
پتنت شیائومی در طراحی دوربین سلفی دوگانه لو رفت

هفته گذشته ، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در تلاش برای تولید انبوه دوربین هایی است که بطور ویژه برای اجرا از طریق نمایشگر طراحی شده اند. اما به تازگی پتنت شیائومی در طراحی دوربین سلفی دوگانه نیز لو رفته است.

شرکتهای شروع کننده این حرکت کدامند؟

حقیقت این است که سامسونگ تنها شرکتی نیست که یک دوربین داخل نمایشگر را به واقعیت تبدیل می کند. شیائومی برای اولین بار برنامه های خود برای دوربین های نمایشگر در توییتر لو داد – این اتفاق اندکی پس از آن اعلام شد که Oppo از برنامه های خود برای فناوری مشابه پرده برداشته بود.

آخرین گزارش از TigerMobiles در مورد آخرین حق ثبت اختراع شیائومی برای فناوری دوربین داخلی نمایشگر است. این حق ثبت اختراع در تاریخ 30 سپتامبر توسط (CNIPA اداره ملی مالکیت معنوی چین) اعطا شد و طرح هایی را برای یک تلفن هوشمند با دوربین های دوتایی زیر نمایشگر نشان می دهد.

شرکتهای شروع کننده این حرکت کدامند؟

 

این ویژگی اول در کدام گوشی ها رونمایی می شود؟

در حال حاضر اکثر گوشی‌های رده بالا و میان رده بازار به صفحه نمایش با بریدگی ناچ برای قرار دادن دوربین سلفی مجهز شده‌اند، اما شیائومی پتنت جدیدی را برای گوشی‌های رده پایین اقتصادی به ثبت رسانده و قصد دارد دوربین سلفی آن‌ها را در محل جدیدی قرار دهد.

با توجه به اینکه سازندگان تلفن های هوشمند به تازگی به این رویکرد روی خواهند آورد، دیگر نیازی به طراحی ناچ و سوراخ های صفحه نمایش و یا ماژول های پاپ آپ برای به حداکثر رساندن نسبت صفحه نمایش به بدنه در طراحی گوشی های آینده نیست.

این ویژگی اول در کدام گوشی ها رونمایی می شود؟

 

مزیت دوربین داخلی نمایشگر

در حالت فعلی این فناوری از طریق نمایشگر شفاف کار می کند، اما سازندگان گوشی سعی در کشف چگونگی به حداکثر رساندن کیفیت دوربین دارند زیرا تصویر اندکی تحت تأثیر مانع پنل صفحه نمایش قرار می گیرد. این فناوری هنوز به پختگی نرسیده است و انتظار داریم قبل از اجرا در گوشی های پرچمدار سطح بالاتر ، فناوری دوربین های داخل صفحه نمایش را در تلفن های هوشمند متوسط و پایین مشاهده کنیم.

نظر شما در مورد دوربین داخل صفحه چیست؟ آیا دوست دارید دوربین با ناچ یا پاپ آپ داشته باشید یا دوربین داخل نمایشگر که فضایی را روی صفحه نمایش اشغال نکند ترجیح می دهید؟

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها