دوربین میت 20 پرو به زودی قدرتنمایی می کند

0
663
دوربین میت 20 پرو به زودی قدرتنمایی می کند

دوربین میت 20 پرو به زودی به وب سایت DxOMark راه پیدا می کند. مدتی است که منتظر هستیم گوشی هوشمند میت 20 هواوی در این وب سایت امتیازدهی شود اما این موضوع هنوز رخ نداده است. مدیران این وب سایت در توییتی اعلام کرده اند که در حال ایجاد تغییر در بخشی از آزمایش های این وب سایت هستند و به زودی دوربین میت 20 پرو ارزیابی می شود.

در سال 2018 گوشی هوشمند پی 20 پرو توانست عنوان برترین دوربین گوشی موبایل را (از دید این وب سایت معروف) به دست آورد. این گوشی هوشمند که از سه لنز دوربین بهره می برد، توانست با امتیاز قابل توجهی این مقام را به دست آورد؛ به گونه ای که تاکنون هیچ کدام از گوشی های هوشمند ازجمله آیفون ایکس اس مکس و نوت 9 سامسونگ نتوانسته اند به این امتیاز دست پیدا کنند.

 چرا بررسی دوربین میت 20 پرو اهمیت دارد؟

دوربین میت 20 پرو از دو جهت برای کاربران اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت؛ اولین موضوعی که دوربین میت 20 پرو را مهم نشان می دهد، امتیاز بالای پرچمدار قبلی این کمپانی چینی است که پس از گذشت یک سال، از دید بسیاری از وب سایت ها، بهترین دوربین گوشی های موبایل را دارد. موضوع دوم  نیز رقابت بسیار جالب میت 20 پرو با گوشی های جدید سامسونگ است که به زودی معرفی می شوند و کاربران علاقه بسیاری به رقابت میان دو برند هواوی و سامسونگ دارند.دوربین میت 20 پرو به زودی به وب سایت DxOMark راه پیدا می کند

وب سایت DxOMark معتبرترین سایت از دیدگاه بسیاری از کاربران و کارشناسان است. به نظر می آید آزمایشگاه های این وب سایت در حال آماده سازی هستند و در نحوه ارزیابی دوربین گوشی های هوشمند نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد. بنابراین نحوه امتیازدهی به گوشی های هوشمند ساختاری جدید پیدا خواهد کرد. مدتی پیش مدیران این وب سایت به صورت رسمی اعلام کردند که تست مخصوص حالت زیبایی، زاویه گسترده و صحنه‌های شب به آزمایش های این وب سایت معتبر افزوده خواهد شد.

حال باید دید امتیازهای دوربین میت 20 پرو چه زمانی در وب سایت DxOMark منتشر می شود تا ببینیم دوربین میت 20 پرو در مقایسه با پی 20 پرو چه تفاوت هایی داشته است؟ آیا مدیران هواوی توانسته اند در مقایسه با قیمت این دو محصول شرایط خوبی را برای کاربران به همراه آورند یا پی 20 پرو با میت 20 پرو تفاوت های زیادی نداشته است؟

نظر شما در مورد این دو گوشی هوشمند چیست؟ آیا سابقه استفاده از دوربین های یاد شده را دارید؟ آیا برای بررسی دوربین گوشی ها از این وب سایت کمک می گیرید یا وب سایت دیگری را مورد بازدید قرار می دهید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها