دوربین هوشمند G2 Aqara شیائومی نسخه Gateway با قابلیت های خاص

0
271

دوربین هوشمند G2 Aqara شیائومی نسخه Gateway توسط یکی از شرکت های وابسته کمپانی شیائومی با نام Aqara رونمایی شد. این دستگاه قابلیت های جالب توجهی دارد و یک گیت برای منزل محسوب می شود. این دوربین جذاب ظاهری بسیار ساده با عملکردی کاربردی دارد و با قیمتی در حدود 37 دلار به فروش می رسد.
دوربین هوشمند G2 Aqara شیائومی ابعاد بسیار مناسبی دارد و توسط آهن ربایی قدرتمند روی پایه ایجاد شده قرار می گیرد. از این رو این محصول می تواند روی تمام سطوح فلزی قرار گیرد. دوربین هوشمند G2 Aqara شیائومی یک لنز 2 مگاپیکسلی دارد و از یک سنسور تصویر جدید بهره می برد و طور موثر حساسیت را تا ۴۲ درصد بهبود می‌بخشد. این دوربین به ظاهر ساده و بدون کیفیت هشت مادون قرمز 940 نانومتری دارد و می توان تا هشت متر دید در شب را ممکن سازد. نکته جالب توجه در مورد این محصول این موضوع است چراغ های مادون قرمز این محصول هیچ نوری ایجاد نمی کنند از این رو در تاریکی هیچ گاه حس مزاحمت برای شما ایجاد نمی کند.
دوربین هوشمند G2 Aqara شیائومی از فناوری تشخیص چهره هوش مصنوعی بهره می برد و به سادگی می توان تمام حرکات و فرم بدن را تشخیص دهد. نکته جالب توجه این محصول را می توان این موضوع در نظر گرفت که زمانی که حیوانات خانگی قصد دارند به اتاق هایی مانند اتاق کودک نزدیک شوند به طور موثر از فرستادن آلارم‌های جالبی از ورود حیوانات جلوگیری می کند.
این دستگاه می تواند فیلم های ضبط شده را در فضای ابری و حافظه میکرو اس دی ذخیره کند تا بتوان به سادگی به آن ها دست پیدا کرد. این محصول از تماس صوتی کاملا دو طرفه پشتیبانی می‌کند و تنها کافیست دکمه تماس صوتی را فشار داده و نگه دارید تا تماس برقرار شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها