امتیاز اصلی دوربین پرچمدار ال جی تغییر کرد؛ همچنان ضعیفتر از رقبا

0
187
امتیاز اصلی دوربین پرچمدار ال جی تغییر کرد؛ همچنان ضعیفتر از رقبا

چند روز پیش امتیاز دوربین گوشی هوشمند ال جی V40 منتشر شد که کمی عجیب به نظر می رسد. حال پس از چند روز اصلاحیه ای در مورد امتیاز دوربین پرچمدار ال جی منتشر شده و امتیاز دوربین این گوشی هوشمند را 94 اعلام کرد. به نظر می رسد امتیاز منتشر شده در یک تست با مشکل رو به رو شده و نتوانسته خروجی دقیقی را اعلام کند.در این مورد وب سایت DxOMark مطالبی را عنوان کرده است.

بر اساس اخبار منتشر شده در بخش نوردهی امتیاز این گوشی هوشمند پرچمدار از 83 به 88 تغییر کرده و این موضوع باعث بهبود امتیاز دوربین پرچمدار ال جی شده است. پس از این اصلاحیه دوربین این گوشی هوشمند در بخش عکاسی توانسته امتیاز 98 را کسب کند. امتیاز قبلی دوربین عکاسی این گوشی هوشمند 96 اعلام شده بود که این دو امتیاز توانست یک نمره به ویژگی های دوربین پرچمدار ال جی بیافزاید.

در مورد دوربین پرچمدار ال جی اخبار متنوعی وجود دارد، با این وجود در مورد عکس برداری این گوشی هوشمند در نور معمولی مورد توجه منتقدین است اما این موضوع در مورد زمان هایی که زاویه نور مناسب نیست کمی متفاوت است. به طور کلی این گوشی هوشمند تفکیک رنگ های خوبی دارد و می تواند جزییات را به خوبی تفکیک کند.امتیاز دوربین گوشی هوشمند ال جی V40 منتشر شد که کمی عجیب به نظر می رسد.

آیا امتیاز به دست آمده توسط دوربین پرچمدار ال جی مناسب است؟

به طور کلی امتیاز 84 برای یک گوشی هوشمند در وب سایت DxOMark امتیاز بدی به شمار نمی رود اما این امتیاز تفاوت های بسیاری را در میان گوشی های ال جی و برند های دیگر به نمایش می گذارد. در حال حاضر نمایندگان سامسونگ و هواوی توانسته اند امتیاز 112 را کسب کرده و برترین شرایط را برای کاربران ایجاد می کنند. امتیاز 84 این وب سایت این گوشی هوشمند را در کنار گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 سامسونگ قرار می دهد که حدود 2 سال پیش توسط کمپانی سامسونگ به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت. از این رو نمی توان امتیاز دوربین پرچمدار ال جی را نمره ی مناسبی برای یک پرچمدار دانست.

نظر شما در مورد دوربین پرچمدار ال جی چیست ؟ آیا ال جی را به عنوان یک برند مناسب برای خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی در نظر می گیرید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها