«دوربین گَرد» پیشرفته زمینی؛ ثبت اختراع جدیدی از DJI

0
2311

دوربین جدید که ثبت اختراع آن به‌تازگی و توسط DJI ارائه شده است؛ اولین سیستم فیلمبردای پیشرفته زمینی این شرکت را نشان می‌دهد که می‌تواند یک رقیب قدر برای Freefly Tero باشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، کمپانی DJI به عنوان یک رهبر شناخته شده در ساخت هواپیماهای بدون سرنشین غیر نظامی، گیمبال و تکنولوژی‌های تصویربرداری هوایی است؛ اما بیشتر آن‌ها به صورت دستی یا هوابرد هستند.

به تازگی به نظر می‌رسد این شرکت به فکر تولید وسایل حمل دوربین زمینی است و این اختراع جدید از این داستان حکایت دارد.

این ثبت اختراع یک وسیله نقلیه زمینی چندکاره را نشان می‌دهد که دارای یک دوربین است. در واقع این دستگاه اختراع جدید DJI برای رقابت با دوربین زمینی Freefly شرکت Tero است.

برخلاف دوربین Freefly، به نظر می‌رسد این دستگاه DJI دقیقاً مانند Mavic و سایر هواپیماهای بدون سرنشین از یک دوربین و لرزش گیر مخصوص به خود استفاده می‌کند.

در عین حال، به نظر می‌رسد که سیستم تعلیق زمان زیادی تا تکمیل شدن دارد تا بتواند در سطوح نسبتاً ناهموار بدون مشکل حرکت کند.

در عوض، Freefly Mero یک وسیله نقلیه بزرگ است که می‌تواند از یک دوربین RED سنگین با یک تثبیت کننده پشتیبانی کند.

این سیستم‌عامل‌های دوربین می‌توانند عکس‌های بسیار جذابی در سطح زمین بگیرند که یک هواپیمای بدون سرنشین قادر به تهیه آن نیست؛ بنابراین منطقی است که DJI تمایل داشته باشد در این زمینه نیز فعالیت کند.

البته این تنها یک ثبت اختراع است و تا عملی شدن داستان و ارائه محصول به بازار زمان زیادی باقی است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها