دوربین گوشی هوشمند شیائومی می 9 ؛ برترین پرچمدار تاریخ این کمپانی چینی

0
797
دوربین گوشی هوشمند شیائومی می 9 ؛ برترین پرچمدار تاریخ این کمپانی چینی

دوربین گوشی هوشمند شیائومی می 9 برترین دوربین گوشی های هوشمند به شمار می رود، این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار جالبی دارد و در بخش دوربین نیز توانسته موفقیت های بسیار خوبی به دست آورد. در این بخش قصد داریم به بررسی دوربین گوشی هوشمند شیائومی می 9 بپردازیم.

این گوشی هوشمند در میان وب سایت های مشهور یکی از برترین گوشی های هوشمند موجود در بازار به شمار می رود. وب سایت DxOMark امتیاز 107 را به این گوشی هوشمند اختصاص داده و دوربین گوشی هوشمند شیائومی می 9 را بالاتر از پرچمدار آیفون قرار داده است. امتیاز به دست آمده تنها 2 امتیاز با پرچمداران هواوی و سامسونگ فاصله دارد.

دوربین گوشی هوشمند شیائومی می 9 دارای سه لنز است. لنز های 48 ، 16 و 12 مگاپیکسلی این محصول شرایط خیره کننده ای را برای کاربران این محصول در نظر گرفته است. به طور کلی این گوشی هوشمند دارای لنز 48 مگاپیکسلی با اندازه 0.8 میکرون است. لنز دوم این گوشی هوشمند 16 مگاپیکسل با زاویه باز 117 درجه است و سومین لنز نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی محسوب می شود که با دریچه دیافراگم 2.2 یک لنز تله فوتو به شمار می رود. در کنار این لنز ها دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند شرایط بسیار خوبی را در این بخش نیز به همراه می آورد.

نظر شما در مورد دوربین گوشی هوشمند شیائومی می 9 چیست؟ آیا تجربه استفاده از این گوشی هوشمند را دارید؟ آیا شیائومی می تواند شرایط بهتری را در بخش دوربین برای کاربران ایجاد کند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها