دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی ؛ اولین دوربین موبایل با امتیاز بالای 110

0
413

گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو ساعاتی پیش به صورت رسمی رونمایی  شد. این گوشی هوشمند اولین پرچمدار هواوی با چهار لنز دوربین اصلی بود و توانست لقب اولین گوشی هوشمند را به دست آورد که در وب سایت DxOMark امتیاز بالای 110 را به دست آورد. این گوشی هوشمند بسیار زیبا توانست امتیاز 112 را کسب کند.
مشهور ترین وب سایت امتیاز دهی برای دوربین گوشی های هوشمند دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی را مورد بررسی قرار داد و توانست به لطف امتیاز های خیره کننده در بخش زوم و عکس برداری با فلش ال ای دی امتیاز بسیار خوب 112 را کسب کند. در حال حاضر پس از این گوشی هوشمند گوشی های پی 20 پرو ، میت 20 و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس امتیاز 109 را کسب کرده اند.
این گوشی هوشمند در بخش دوربین عکاسی امتیاز 119 را به دست آورده و در بخش فیلم برداری نیز امتیاز 97 را کسب کرده است. دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی از چهار لنز 40، 16، 8 و یک لنز ToF تشکیل شده و با به دست آوردن این امتیاز شهرت بسیار بالایی را برای لنز ToF در میان گوشی های هوشمند به دست آورده است.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز بسیار قدرتمند است

در بخش دوربین سلفی نیز دوربین گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی توانست امتیاز 89 را به دست آورده است. این گوشی هوشمند لقب برترین دوربین سلفی گوشی های هواوی را به دست آورده اما برتری همچنان با گوشی های هوشمند سامسونگ در این بخش است. این گوشی هوشمند که از یک لنز 32 مگاپیکسلی بهره می برد توانست در بخش دوربین عکاسی سلفی امتیاز 90 را به دست آورد و در بخش فیلم برداری نیز توانست امتیاز 88 را به دست آورد.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها