جزئیات جالبی از دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

0
1668
جزئیات جالبی از دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

 جزئیات جالبی از دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شدکالاسودا- اطلاعات جالبی از دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد. مدتی پیش به صورت رسمی اعلام شد این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. سامسونگ در این میان رقابت بخش تعداد لنز های را به گوشی های میان رده خود واگذاز کرد تا با گوشی هوشمندی با چهار دوربین اصلی شرایط سختی را برای رقبا ایجاد کند. حال امروز خبری منتشر شد که ویژگی های بیشتری از دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ را در اختیار کاربران قرار می دهد.

لنز اصلی دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ ؛ همان همیشگی

لنز اول دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ 12 مگاپیکسل است. این لنز شباهت های بسیاری به پرچمدار قبلی سامسونگ دارد و به نظر می رسد سامسونگ در این لنز تنها ویژگی های بیشتر نرم افزاری را ایجاد کرده است. این لنز 12 مگاپیکسلی دارای گشودگی دریچه دیافراگم بین 1.5 تا 2.4 است. این لنز زوایه دید عادی را مانند همیشه برای کاربران به همراه می آورد. لنز اول گوشی های سامسونگ همواره دارای لرزشگیر بوده است. اندازه هر پیکسل 1.4 میکرومتر است.

لنز دوم گلکسی اس 10 ؛ رزولوشنی بالاتر از نسخه قبلی

سامسونگ برای دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ از لنز 13 مگاپیکسلی به جای لنز 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است. این لنز یک میکرومتری دارای گشودگی دریچه دیافراگم 2.4 است که دارای فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال نیز است. سامسونگ قصد دارد این دوربین 13 مگاپیکسلی را به عنوان لنز تله فوتو در دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 قرار دهد و زاویه دید 45 نتیجه لنز 54 میلی متری تله این دوربین است.

لنز سوم ؛رقابت با ال جی آغاز می شود

زمانی که صحبت از لنز دوربین برای عکاسی با زاویه دید بیشتر باشد بدون شک شاهد برند ال جی و پرچمدارانش هستیم. لنز سوم دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ نیز اندازه ی یک میکرومتری دارد. در این لنز دوربین خبری از فوکوس خودکار و لرزش گیر اپتیکال دیگر نیست و سامسونگ این لنز را برای عکاسی با زاویه دید بالا در نظر گرفته است. به نظر می رسد این لنز قدرتمند زاویه دیدی در حدود 123 درجه برای کاربران به همراه داشته باشد.

با این وجود باید شاهد مجموعه ای از لنز های باکیفیت در دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ باشیم اما بهتر است برای بررسی های بیشتر در مورد این پرچمدار قدرتمند در بخش دوربین تا روز رونمایی این محصول صبر کنیم.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها