دولتی ها استارت آپی شدند

0
207
دولتی ها استارت آپی شدند

استارت آپ های موجود در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ دولتی ها را هم تحت تاثیر قرار دادند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ که از 27 تیرماه کلید خورد و امروز به کار خود پایان داد، تاثیر بسزایی در زمینه جذب کاربر برای استارت آپ ها داشته است.

حتی اعضای هیات دولت نیز از استارت آپ های این نمایشگاه استقبال کرده اند.

در این باره، ساعتی پیش «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: جلسه دولت امروز خیلی باحال بود، اکثر اعضای دولت بعد از بازدید #الکامپ۹۸⁩ استارت آپی شده بودند. وسط جلسه که بعضی ها تعریف می کردند، منم تک مضرابی میزدم که جدی؟ چه خوب! پس به زیرمجموعه خود بگید کمتر به استارت آپها گیر بدهند.
ممنون از همه الکامپی ها بابت خلق این لحظات مهم و زیبا

این اتفاق در حالی رخ داد که سالن دولت الکترونیک این دوره از نمایشگاه الکامپ نسبت به بخش های خصوصی آن فعالتر بوده و تفاهم نامه های بسیاری میان نهادهای مختلف دولت در این سالن و در این 4 روز به امضا رسید تا دولت را به سمت اجرای کامل پروژه دولت الکترونیک سوق دهد.

این در حالی است که بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ میزبان 500 استارت آپ بود و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روزانه با میزبانی از اعضای مختلف دولت همچون «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهوری یا «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و «سید جواد حسینی» سرپرست وزارت آموزش و پرورش به معرفی این استارت آپ ها می پرداخت. همین معرفی وزیر جوان بوده که تاثیر مثبتی بر گرایش اعضای دولت در استفاده از استارت آپ های ایرانی داشته است.

یادآور می شود، در دوره های قبلی نمایشگاه الکامپ بخش های خصوصی فعال در حوزه فناوری عملکرد ویژه تری نسبت به نهادهای دولتی داشتند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها