دومین کارخانه نوآوری و دومین شعبه پارک فناوری پردیس راه اندازی می شود

0
421
دومین کارخانه نوآوری و دومین شعبه پارک فناوری پردیس راه اندازی می شود

دومین کارخانه نوآوری که قرار است به عنوان دومین شعبه پارک فناوری پردیس راه اندازی می شود، های وی نام دارد و ساختمان آن متعلق به معاونت علمی و فناوری است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی عظیمیان مدیر کارخانه نوآوری آزادی در این  باره گفت: کارخانه نوآوری «های وی» به عنوان دومین کارخانه نوآوری به واسطه قراردادی که با طرف کارگزار منعقد کردیم تاسیس شده که اکنون در مرحله عملیات بازسازی است.

ظرفیت دومین کارخانه نوآوری

مدیر دومین کارخانه نوآوری با تاکید بر اینکه «های وی» ظرفیتی برابر با ۵۰۰ نفر را دارد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۵ تیم استارت آپی مستقر هستند؛ ولی هنوز صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیر، شتابدهنده ها و بانک ها و … با وجود درخواست های زیاد در کارخانه نوآوری مستقر نشده اند. وی افزود: طی یک الی دو ماه آینده این سرمایه گذاران مستقر خواهند شد و ما شاهد خواهیم بود که تیم های استارت آپی در کنار صندوق ها و شتابدهنده ها حضور بیابند و فعالیت کنند.

عظیمیان با اشاره به حوزه های فعالیت های استارت آپی مستقر در این کارخانه گفت: ما محدودیت حوزه نخواهیم داشت و هر تیم استارت آپی با هر حوزه ای می توانند فعالیت های خود را آغاز کنند تا به نتیجه برسند.

هم افزایی استارتاپ ها در دومین کارخانه نوآوری

وی تاکید کرد: حامی اصلی این کارخانه معاونت علمی و فناوری است. مدیر کارخانه نوآوری افزود: فرصت هم‌افزایی بین استارت‌ آپ‌ها، استفاده از خدمات مربیان مجرب، ارتباط با شبکه سرمایه‌گذاران، صندوق‌ها و سرمایه‌گذاری جسورانه، بخشی از حمایت‌های این کارخانه از استارت آپها است. او گفت: عظیمیان گفت: تیم‌های استارت‌ آپی پس از طی کردن فرآیند عضویت و استقرار در کارخانه، مشمول بخشی از مزایای عضویت در پارک بوده و از حمایت‌های مربوطه بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: کارخانه نوآوری «های‌وی» در زمینی به ابعاد حدوداً ۵۰۰۰ مترمربع و در حوالی میدان نوبنیاد تهران تأسیس‌شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها