دکل های متخلف تهران برچیده می شوند

0
127

دکل های مخابراتی حاضر در تهران که تخلف دارند برچیده می شوند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، دکل های مخابراتی متخلف در تهران زیاد است و اخیرا دو دکل در اکباتان از سوی شورای شهر تهران اخطار برچیده شدن گرفته اند.

دو سایت مخابراتی مذکور به دلیل نداشتن مجوز و قرار گرفتن در کنار یک مدرسه تذکر گرفته اند و شرکت ارتباط تهران موظف به برچیدن آن هاست و در این زمینه هم اعلام کرده که اعضای شورا حسب وظیفه و مسئولیت سنگینی که برعهده دارند سوالات را مطرح می‌کنند ما هم وظیفه پاسخگویی داریم، این دو سایت مخابراتی که در اکباتان هستند مجوز ندارند و پیش از این اخطارهای لازم برایشان ارسال شده است.

اما علاوه بر این دو دکل، دکل های دیگری هم هستند که مجوز در تهران ندارند. در خصوص آن ها هم شرکت ارتباط مشترک شهر معتقد است که به بیشتر دکل‌های متخلف قبلا ابلاغ شده که باید برچیده شوند اما علاوه بر این اقدامات ما در حال بررسی ریشه‌های بروز این تخلفات هستیم.

همچنین، فرهود کاظمی با بیان اینکه در شرکت ارتباط مشترک شهر عنوان کرده که به دنبال ریشه‌یابی موضوع تخلفات دکل‌های مخابراتی هستیم و برای اینکه بتوانیم از این تخلفات جلوگیری کنیم صرفا اینکه با تخلف یک یا دو دکل مخابراتی برخورد شود کفایت نمی‌کند

او با بیان این که برای جلوگیری از تخلفات در این حوزه هم باید به مسائل مختلفی توجه داشت، حوزه قانون‌گذاری، تفکیک ضوابط حقوق تامین‌کنندگان این خدمت و حوزه حقوق مصرف‌کنندگان این خدمت که همه اینها در در بحث دکل‌های مخابراتی نقش آفرینی می‌کنند را مسائلی دانست که باید به آن ها توجه کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر ، آمار تمام تخلفات هم در این شرکت جمع‌آوری شده اما با توجه به تعداد زیاد تخلفات رسیدگی به همه آنها زمان‌بر است و همگی در حال بررسی هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها