ذخیره تماس صوتی و تصویری در واتس آپ

0
21005
ذخیره تماس صوتی و تصویری در واتس آپ

ذخیره تماس صوتی و تصویری در واتس آپ یکی از مواردی است که ممکن است برای شما ارزش بسیار زیادی داشته باشد. این قابلیت به طور پیش فرض برای واتس آپ در نظر گرفته نشده است و شما می توانید با استفاده از سایر نرم افزار ها به این ویژگی دسترسی پیدا کنید.

معرفی  برنامه ضبط تماس های ویدئویی واتس اپ

AZ Screen Recorder – No Root  مشهور ترین نرم افزار ها در این زمینه به شمار می رود. این نرم افزار بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران دریافت شده و امتیاز های بسیار خوبی را کسب کرده است.

نکته جالب توجه در مورد این نرم افزار دسترسی به یک ویجت بسیار ساده است که می توانید زمانی که تماس واتس آپی برقرار شد از آن استفاده کنید. این نرم افزار ویژگی هایی مانند برش ویدئو را برای شما ایجاد می کند و اگر قصد داشته باشید تنها بخشی از مکالمه خود را ذخیره کنید از این ویژگی بهره مند شوید. در کنار این ویژگی جذاب قابلیت تنظیم رزولوشن ویدئو، اشتراک گذاری و حذف ویدئو گرفته شده داخل خود نرم افزار وجود دارد.

لینک دانلود نرم افزارAZ Screen Recorder – No Root  از استور رسمی گوگل برای گوشی های اندروید

در کنار این نرم افزار ابزار های دیگری نیز وجود دارد و در این میان می توان به Video Call Recorder و Video Call Recorder for WhatsApp FB اشاره کرد که می توانند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کنند.توجه داشته باشید که امکان ضبط صفحه نمایش نیز در بسیاری از گوشی های اندرویدی وجود دارد و می توانید از آن ها نیز در این زمینه بهره مند شوید.

معرفی  برنامه ضبط تماس های ویدئویی واتس اپ

معرفی برنامه ضبط تماس های صوتی واتس اپ

WhatsApp تماس صوتی بسیار خوبی دارد و بسیاری از کاربران این نرم افزار پیام رسان از آن استفاده می کنند. در بخش قبل به بررسی ضبط ویدئویی تماس ها پرداختیم و در این بخش قصد داریم تماس های صوتی را مورد بررسی قرار دهیم.

Cube Call Recorder ACR مشهور ترین نرم افزار در این زمینه است و می توانید آن را از استور رسمی گوگل دریافت کنید. این نرم افزار بیش از 5 میلیون بازدیدکننده داشته و این نرم افزار حجمی در حدود 11 مگابایت دارد و به روز رسانی های متعددی را برای علاقه مندان خود ارسال می کند.این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که این نرم افزار مختص واتس آپ نیز و سایر نرم افزار های شبکه های اجتماعی نظیر اسکایپ، وایبر، فیسبوک، ایمو و تلگرام را نیز پشتیبانی می کند. این برنامه کیفیت بسیار خوبی دارد و این موضوع را باید عامل برتری آن دانست.استفاده از این ابزار بسیار ساده است و پس از نصب آن می تواند آن را مورد استفاده قرار دهید.

 لینک دانلود نرم افزار Cube Call Recorder ACR  از استور رسمی گوگل برای گوشی های اندروید

پس از نصب این نرم افزار زمانی که تماس می گیرید ویجتی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید صدای تماس خود را ضبط کنید. اگر صدای طرف دیگر ضبط نمی شود تنظیمات نرم افزار را بررسی کنید و توجه داشته باشید که ضبط صدا از طریق میکروفون صورت گیرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برخی از صداهای ضبط شده را ستاره دار کنید تا بتوانید به سرعت به آن ها دسترسی داشته باشید.

معرفی برنامه ضبط تماس های صوتی واتس اپ

ذخیره تماس صوتی و تصویری در واتس آپ برای گوشی های آیفون و نسخه ویندوز

همانطور که بیان شد نرم افزار های متنوعی برای این موضوع وجود دارد و شما می توانید از اپلیکیشن های متنوعی در این زمینه استفاده کنید. استفاده از این قابلیت برخلاف گوشی های اندرویدی در گوشی های آیفون بسیار ساخت است و شما نیاز به دو گوشی هوشمند آیفون و مک بوک دارید تا بتوانید این کار را انجام دهید. ضبط صدا و تصویر در واتس آپ برای گوشی های آیفون به طور کلی زمان بسیار زیادی را از شما می گیرد و شما به راحتی نمی توانید این کار را انجام دهید.

اگر قصد دارید از واتس آپ نسخه دسکتاپ نیز استفاده کنید و به ذخیره تماس صوتی و تصویری در واتس آپ بپردازید نرم افزار هایی مانند Filmora Scrn وجود دارد که می توانید با بهره گیری از آن ها صدا و تصویر تماس را به بهترین شکل ضبط کنید.

ذخیره تماس صوتی و تصویری در واتس آپ برای گوشی های آیفون و نسخه ویندوز

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها