رازهای صوتی محبوب ترین سریال سال

0
499

رازهای صوتی محبوب ترین سریال سالکالاسودا- تماشای سریال های تلویزیونی یکی از تفریحات روزمره افراد طی ساعات پایانی شب یا پس از انجام فعالیت های روزمره است. بین سریال های عامه پسند برخی جذاب تر هستند و به سرعت بین اقشار و سلیقه های مختلف جامعه رواج پیدا می کنند. سریال نام آشنای Game of therones   جزو همین سریال هاست.
اما بخش مهمی از بار جذابیت این سریال بر دوش جلوه های شنیداری و افکت های صوتی است .بخشی که موفق به دریافت جوایز معتبر متعددی مثل جایزه امی شده است.پائولا فیرفیلد سر پرست  تیم sound of therones  از رازهای صوتی جالبی در خصوص این سریال پرده برداشته است .وی می گوید : بسیاری از صداهای این سریال ساخت خود ما هستند و حتی گاهی صدای یک موجود خاص پس از 400 بار صدابرداری با دستگاه های مختلف خلق می شد.
یکی از دشوار ترین بخش های کار ایجاد صداهای صحنه و خلق افکت برای صدای والریشی بود . ما برای خلق یک صحنه کوتاه 1 دقیقه ای بیش از 300 برداشت صدا و استفاده از بالغ بر 80 سبک گوناگون ضبط نواهای محیط را استفاده کردیم . بنابراین به جرات می توان گفت ما صدابرداری نکردیم بلکه هزاران صدای ماورایی خلق کردیم

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها