راهنمای خرید گجت‌های شیائومی و نکاتی که باید بدانید

0
2082

شرکت چینی شیائومی به مردم هشدار داده است که هنگام خرید لوازم جانبی و وسایل Xiaomi ، مراقب باشید زیرا بسیاری از محصولات جعلی Xiaomi راهی بازار شده اند. شیائومی در ماه نوامبر شکایت خود را به پلیس دهلی اعلام کرده بود و اقداماتی را نیز در منطقه بازار Gaffar انجام داده بود. بیش از 2،000 محصول جعلی Xiaomi در چهار مغازه پیدا شد که صاحبان آنها بعدا دستگیر شدند.

موارد امنیتی پیش از خرید گجت‌های شیائومی

این شرکت در بیانیه خود گفت: “به مشتریان توصیه می شود که محصولات مجاز را از فروشگاه های معتبر برند شیائومی یا فروشگاه های مجاز خریداری کنند و همچنین در هنگام خرید محتاط و آگاه باشند.” بنابراین ، اگر قصد خرید گجت های شیائومی را دارید ، در اینجا شش مورد است که باید قبل از خرید طبق توصیه این شرکت بررسی کنید.

چک کردن کد امنیتی پاور بانک

اگر می‌خواهید پاور بانک شیائومی خریداری کنید، بهتر است حتما کد امنیتی آن را چک کنید. برخی محصولات شیائومی مانند پاور بانک های می دارای کد امنیتی هستند که می ‌توانید برای اطمینان از صحت آنها وارد سایت mi.com شوید و با شناسایی محصول صحت آن را تائید کنید.

به جعبه و بسته بندی نگاه کنید

بسته بندی و کیفیت جعبه ها در محصولات فیک مشخص است. شیائومی پیشنهاد می کند که پیش از خرید هر گونه گجت از Mi home یا Mi store بسته بندی اصلی را چک کنید.

به اورجینال بودن لوگو دقت کنید

شیائومی به خریداران توصیه می کند که لوگوی اصلی  Mi را روی محصول بررسی کنند و از مجاز بودن این موضوع مطلع شوند. لوگوی اصلی بسته بندی را می توان در mi.com مشاهده کرد.

هماهنگی با اپلیکیشن شیائومی

بندهای هوشمند و دیگر محصولات پوشیدنی هوشمند شیائومی می بایست با اپلیکیشن گوشی شیائومی هماهنگ باشد. این محصولات تناسب اندام را می توان با اپلیکیشن Mi Fit app نیز سینک کرد. برای دیگر محصولات اپلیکیشن های دیگری وجود دارد.

به علامت Li-poly در باتریها دقت کنید

باتری های اورجینال همراه با علامتی هستند که روی آن علامت باتری لیتیوم پلیمری حک شده است و علامت شبیه Li-ion نشانه این است که این محصول ساخت شیائومی نیست.

کیفیت کابل ها را بررسی کنید

کابل های USB فیک و دیگر اکسسوری ها حالتی شل و شکننده دارند و به نظر می رسد که به راحتی قابل شکستن باشند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها