راهکاری برای حل مشکل صفحه کلید اپل

0
1095

کالاسودا_راهکاری جدید برای حل مشکل صفحه کلید اپل در راه است.برند اپل که طی ماه های اخیر با مشکلات متعددی در حوزه صفحه کلید رو به رو شده است، اکنون قصد دارد، این مشکل را در کامپیوترهای خود نیز حل کند.

به نظر می رسد اعتراضات متعدد کاربران به اپل جواب داده و این شرکت به دنبال راهکاری برای حل اعتراضات کاربران است.درواقع اپل قصد دارد برای پایان دادن به مشکلات کاربران، یک تکنیک جدید را پیاده کند.

اما این راهکار دقیقا چیست ؟

به طور معمول، نشست گرد و خاک در درون صفحه کلید به ۲ علت رخ می دهد، نخست به علت فاصله زیاد میان دکمه ها و دوم  به علت وجود شکاف هایی در فضای اطراف هر دکمه.

اما خبرهای جدید حکایت از ان دارند که بالاخره اپل اختراعی را به ثبت رسانده که مشکل قدیمی صفحه کلیدهای کامپیوترهای این شرکت را حل کرده است.جالب است بدانید ؛ اختراع اپل در این زمینه در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۶ یعنی تنها یک روز پس  از عرضه رسمی آیفون ۷ و ۷ پلاس ثبت شده، اما تا به امروز ثبت آن اعلام نشده بود.

دکمه های صفحه کلید جدید اپل به شیوه ای طراحی شده اند که با ریختن مایعات یا ذرات جامد کوچک آسیب نمی بینند. علاوه بر این، شیوه طراحی این صفحه کلید بر این اساس است  که از نفوذ برخی ذرات کوچک به درون آن جلوگیری شود. هنوز مشخص نیست صفحه کلید مبتنی بر این طراحی چه زمانی روانه بازار می شود.اما پیش بینی می شود با استقبال بالای مخاطبان رو به رو شود.

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آیپد، آی‌مک، مک بوک و آی پاد و آیفون و اپل واچ و اپل تی وی را نام برد.این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ برای دهمین سال متوالی، عنوان تحسین شده‌ترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان را به خود اختصاص داد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید