راه افتادن سرویس گوگل روی گوشی‌های جدید Honor بعد از فروش برند

0
6038

با فروش برند آنر توسط هوآوی گفته می‌شود سرویس‌ و خدمات گوگل که به دلیل تحریم آمریکا، روی این برند مسدود شده، مجددا قابل استفاده خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، گفته می‌شود بعد از رسمی شدن فروش Honor و با افتادن 98.6 درصد از سهام آنر به دست گروه Shenzhen Zhixin New Information Technology خدمات و سرویس‌های گوگل به گوشی‌های آنر باز می‌گردد.

البته به دارندگان گوشی‌های آنر قول داده شده که همچنان سرویس‌های تعریف شده قبلی و از جمله آپدیت نرم افزاری را دریافت خواهند کرد اما گوشی‌های جدید با سرویس و خدمات نرم افزاری متفاوتی عرضه خواهد شد که می‌تواند شامل سرویس و خدمات گوگل هم باشد.

در کمپانی جدید هوآوی هیچ سهمی ندارد و هیچ عضوی هم در هیئت مدیره نخواهد داشت.

یکی از مقامات آگاه به فایننشیال تایمز گفته هیچ کارمندی اخراج نخواهد شد و انتقال 7 هزار کارمند به آنر جدید بخشی از توافق صورت گرفته میان دو طرف است.

این مقام از یک دوره انتقال صحبت کرده که هدف آن جدایی کامل از هوآوی است که ظاهرا کار آسانی نخواهد بود.

بدین ترتیب آنر جدید یک مارک تجاری و البته فاقد فناوری خواهد بود وباید برای خود هویت مستقل نرم افزاری تعریف کند.

طبق اطلاعات قبلی برند Honor دسامبر 2013 با هدف گیری جوانان آغاز بکار کرد و گوشی‌های هوشمند سری V، Honor، سری X و play را تولید کرده است.

 

خبر مرتبط: تایید رسمی فروش برند Honor توسط هوآوی

هوآوی در بیانیه‌ای رسمی فروش برند زیرمجموعه خود یعنی آنر Honor را مورد تایید قرار داد. به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس…
عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها