راه افتادن صفحه ویژه PS5 در آمازون بدون ذکر قیمت

0
8581

علی رغم شایعات درباره انتشار قریب الوقوع قیمت پلی استیشن 5، آنچه منتشر شده، صفحات ویژه در آمازون، بست بای و … است که جزییات فنی کنسول در آن آمده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از IGN، صحبت از راه اندازی صفحه مخصوص پیش خرید از روی اینترنت شده بود که تا این لحظه فقط صفحات ویژه باز شده و در آمازون کاربران می‌توانند محصول را در wish list خود قرار دهند.

صفحات ساخته شده برای PS5 در سایت‌های فروش: Amazon  ، Best Buy ، GameStop ، Walmart ،Sony PlayStation Site ، Target

با ورود به نیمه دوم سال میلادی، سونی کم کم خود را آماده عرضه کنسول نسل جدید کرده اما در صفحات جدید راه اندازی شده تنها از هالیدی و تعطیلات نام برده شده و خبری از قیمت و جزییات آن در دست نیست.

اولین سایت آمازون آلمان بود که صفحه مخصوص را راه اندازی کرد و امروز صفحه PS5 در آمازون استرالیا {لینک} جزییات کنسول را منتشر کرده است.

به این نوع صفحات معمولا Landing Page گفته می‌شود و اطلاعاتی نظیر کنسول، لوازم جانبی و بازی‌های مرتبط با کنسول در آن گنجانده شده است.

خریداران بالقوه نمی‌توانند بیش از این منتظر ماه نوامبر بمانند و دوست دارندهر چه سریعتر به کنسول مورد علاقه خود دست پیدا کنند.

«روبرتو سرانو» تحلیلگر دنیای کنسول خبر داده بود که روز 13 جولای قیمت سونی درج خواهد شد که چنین نشد و مدیران سونی نیز خبر دقیقی در این زمینه نداده‌اند اما شایعات نشان می‌دهد اغلب روی 499 دلار حساب باز کرده‌اند.

البته ادیشن بدون درایو نوری نیز 399 دلار شاید باشد.

پلی استیشن 5 از پردازنده کاستومایز شده هشت هسته‌ای 3.5 گیگاهرتز Zen 2 و گرافیک سفارشی سازی شده RDNA 2 حاوی 36 واحد CU بهره می‌برد.

قدرت محاسباتی آن 10.28 ترافلاپس با 16 گیگ رم و حافظه 825 گیگ و یک بلو-ری 4K است. حافظه اس اس دی کلید پرفورمنس و برتری PS5 است.{لینک}

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها