راه اندازی سرویس دلیوری وایت لیبل Walmart GoLocal والمارت

0
265

کمپانی والمارت قصد دارد خدمات دلیوری وایت لیبل Whitelabel یا همان برچسب سفید را به عنوان بخشی از تجارت جدید به سایر شرکتها ارائه دهد. این سرویس وایت لیبل Walmart GoLocal نام دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، سرویس Walmart GoLocal به صورت برچسب سفید برای مشاغل بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان راهی برای پیشی گرفتن از آمازون است.

نکته: در حالت وایت لیبل، شما محصول یا خدمات خاصی را انجام می‌دهید؛ اما نام تجاری و برند شما از محصول و خدمت نهایی حذف می‌شود و در نهایت برند  خریدار، جایگزین آن خواهد شد.

جزئیات مربوط به Walmart GoLocal کم است، اگرچه والمارت می‌گوید این سرویس ارزان‌تر بوده و “قیمت رقابتی” خواهد داشت و “قبلاً تعدادی توافق نامه قراردادی با مشتریان خرده فروشی ملی و سازمانی” به امضا رسیده است.

والمارت به The Verge گفت قیمت گذاری بر اساس “نیازهای مشتری و بر اساس آنچه آن‌ها می‌خواهند ” است.

وب سایت GoLocal جزئیات دیگری را نیز ارائه داده است:

مشتریان مستقیماً از کمپانی موردنظر خود سفارش می‌دهند، پلت فرم آن کسب و کار را به Walmart متصل می‌کند، Walmart GoLocal راننده را ارسال کرده و سپس بازخورد مربوطه را به کسب و کار می‌فرستد.

البته این یک ویژگی غیر معمول نیست، Postmates و DoorDash روش‌های برچسب سفید را ارائه می‌دهند که کم و بیش یکسان عمل می‌کنند.

یکی از تفاوت‌های نسخه‌ی Walmart، رانندگان آن است. به گزارش رویترز، رانندگانی که برای مشتریان Walmart GoLocal کار می‌کنند، از سرویس تحویل Spark این شرکت حذف می‌شوند.

Walmart ادعا می‌کند که بسته به اندازه و محل تحویل، از طریق پهپاد یا وسیله نقلیه خودران استفاده می‌شود. که در این راستا والمارت 10000 خلبان دارای مجوز اداره فدرال هوانوردی DroneUp را استخدام کرده و در بخش خودروهای خودران بر روی خودروهای برقی خودران کروز سرمایه گذاری کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها