راه اندازی پروژه‌ی “Nanniwan” هوآوی

0
393

بسیاری هواوی را به دلیل گوشی‌های هوشمند آن می‌شناسند؛ اما بهتر است بدانید هوآوی طیف وسیعی از محصولات از هدفون‌های بی سیم و تلفن‌های هوشمند گرفته تا ایستگاه‌های 5G و فناوری رانندگی خودکار را در کارنامه‌ی خود دارد. این شرکت با چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی از سوی آمریکا و متحدان آن رو به رو شده است. در مقابل هواوی برای محافظت در برابر محدودیت‌های بیشتر و ترویج محصولات خود، پروژه‌ی “Nanniwan” را برای جلوگیری از به کارگیری محصولات حاوی فناوری آمریکایی راه اندازی کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، براساس این گزارش، هواوی در حال پیشرفت در ساخت لپ تاپ‌ها و صفحه نمایش هوشمند است. این دو دسته از محصولات آن شامل فناوری آمریکایی نیستند. به هر حال، در اواسط ماه آگوست، هواوی لپ تاپ‌های جدید را عرضه می‌کند. در کنار آن آنر نیز از نوت بوک گیمینگ جدید خود در ماه آگوست رونمایی خواهد کرد و طبق پیش بینی‌ها این دو محصول در پروژه‌ی Nanniwan گنجانده می‌شوند.

لپ تاپ‌های گیمینگ هوآوی و آنر

رئیس آنر، ژائو مینگ بارها خاطرنشان کرده است که ساخت لپ تاپ بازی برای این شرکت جالب است؛ با ورود لپ تاپ‌های آنر و هوآوی، شما می‌توانید جایگزین ارزان‌تری برای لپ تاپ‌های گیمینگ MSI و Asus داشته باشید. از نظر سخت افزاری، لپ تاپ‌های جدید به احتمال زیاد از پردازنده‌های نسل 10 اینتل Core H و پردازنده‌های AMD Ryzen 4000H و همچنین کارتهای ویدئویی GeForce RTX 20 بهره می‌برند.

در نیمه اول سال جاری، هواوی درآمد فروش 454 میلیارد یوان (65 میلیارد دلار) با افزایش سالانه 13.1٪ و سود خالص 9.2٪ را ثبت کرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها