راکت بدمینتون جدید در دستان شیائومی و دوت

0
679

کالاسودا – شرکت شیائومی با همراه شرکت دوت (dooot) اقدام به رونمایی از راکت بدمینتون جدید خود کرده است.

شیائومی پس ارائه کفش های بسکتبال خود به بازار، می خواهد گام برداشتن در بازار تجهیزات ورزشی را ادامه دهد و در ادامه با همکاری جدید خود با یک شرکت دیگر تائیدی بر این حرکت نشان داده است.

این شرکت در جدیدترین همکاری خود با شرکت دوت، یک راکت بدمینتون جدید ارائه کرده است. شرکت دوت، مسئول طراحی و ساخت این محصول است و در این راه به شرکت شیائومی پیوسته است تا این راکت را در بازار گسترده تری ارائه کند.

این راکت از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای یک تقویت کننده فیبر کربن است و می تواند بالانسی عالی برای رسیدن به یک محصول ۲۸ گرمی فراهم کند. این راکت سبک و خوش دست است و دارای کاوری است که می تواند آن هنگام حمل و نقل محافظت کند و از کثیف شدن، ایجاد ضربه یا خش روی آن نیز جلوگیری کند. گواهینامه های مربوط مواد ساخت این راکت نیز عرضه شده است.

این راکت بدمینتون برای مصارف حرفه ای در نظر گرفته شده است و وزن استاندارد آن از ۷۵ تا ۹۰ گرم است، که متناسب با وزن استاندارد راکت های حرفه ای است و وزن استاندارد راکت ها برای مبتدیان از ۱۰۰ تا ۱۱۵ گرم است.

فیبر کربن مورد استفاده در این ابزار ورزشی، در عین اینکه می تواند مقاومت و استحکام خوبی به راکت دهد، سبک بودن آن را نیز تضمین کرده و یک ابزار عالی برای تسهیل ضربه در بازی است. راکت بدمینتون جدید شیائومی و دوت دارای ضخامت خوبی در بالای دسته و قسمت رشته های توری است و در ۴ رنگ به بازار عرضه خواهد شد. قیمت آن در چین معادل ۳۱ یورو است، هر چند انتظار می رود که قیمت آن در مغازه های وارداتی و در بازارهای بین المللی بیشتر باشد.

بدمینتون یکی از ورزش هایی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا و خصوصاً مردم چشم بادامی آسیایی دارد. یکی از دلایل این محبوبیت نیز حضور این ورزش در بازی های المپیک در رده های مردانه و زنانه، مسابقات ترکیبی مردان و زنان و مسابقات مختلط این رشته، و به طور کلی خصوصاً توسط ورزشکاران آسیایی شده است.

شیائومی در تولید لوازم جانبی بسیار موفق‌ عمل کرده است. شیائومی با همین فلسفه لوازم کاربردی زیادی تولید کرده است که با اپلیکیشن‌ های گوشی موبایل کنترل می‌ شوند. اغلب محصولات شیائومی ظاهری مینیمال، تک ‌رنگ، شیک و مدرن دارند و کاربران بسیاری را جذب می کنند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید