رایانه اپل مخصوص گیم 2020 می‌آید

0
797
  1. اصلاً جای تعجب نیست که مک بعدی اپل از لحاظ عملکرد با سیستم های گیمینگ Mothership Asus ‘و Alienware Area 51m مطابقت داشته باشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، اپل مخفیانه در حال کار بر روی یک دستگاه Mac سطح بالا است که برای گیمینگ طراحی شده است. این گزارش ادعا می‌کند که این مکینتاش قیمتی در حدود 5000 دلار دارد. هنوز مشخص نیست که این دستگاه یک رایانه رومیزی خواهد بود یا MacBook Pro با کیفیت بالا.

اگر خبر واقعی باشد، این اولین بار است که اپل وارد بازار گیمینگ سطح بالا شده است. در حال حاضر، بازی کردن در رایانه‌های Mac اپل امکان پذیر است اما در مقایسه با سایر دستگاه‌های گیمینگ سطح بالا مانند Asus ‘Mothership و Alienware Area 51m، توانایی گیمینگ محدودی دارد.

ورود اپل به بخشی از بازار که اکنون تحت کنترل Asus ، Alienware Dell ، Lenovo ، HP و Acer است؛ عجیب به نظر می‌رسد. بازار لپ‌تاپ گیمینگ در حال رشد است اما نرخ رشد آن در مقایسه با بخش بازی های موبایلی بسیار کمتر است.

برای اپل ، آیفون بزرگ‌ترین پلتفرم بازی است و نه مک. این شرکت به تازگی اپل آرکید ، سرویس اشتراک بازی جدید خود را ارائه کرده است. در حال حاضر، این‌ اخبار تنها شایعاتی هستند  که از اطراف به گوش می‌رسند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل چگونه به این بخش ورود می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها