رایتل تسلیم رگولاتوری شد

0
308

پس از انتقادات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و انتقال این انتقادات به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رایتل مدیرعامل خود را کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، 2 هفته گذشته اپراتور سوم در اطلاعیه ای مینا مهرنوش را به عنوان مدیرعامل خود معرفی کرد. چند ساعتی نگذشته بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار بخشنامه ای اعلام کرد که انتخاب مهرنوش به عنوان مدیرعامل رایتل غیر قانونی است.

اما در همان روز مهرنوش و رایتل بدون توجه به این بخشنامه رگولاتوری دست به انتصاب معاونین خود زد.

در ادامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: «محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مصوبه کمیسیون تنظیم مطلع نبودند، ایشان مصوبه را لازم‌الاجرا دانستند و با توجه به همراهی و حمایتی که همواره از وزارت ارتباطات داشته‌اند بنا شد که اولا تمام انتصاب های صورت گرفته همین امروز کان لم یکن شود و با مدیرانی که در زیر مجموعه با اطلاع از مصوبه کمیسیون این انتصاب‌ها را انجام داده‌اند، برخورد کنند. در مرحله بعد، شستا ظرف همین یکی دو روز گزینه‌های پیشنهادی را برای بررسی صلاحیت فنی به سازمان تنظیم ارائه نمایند. بنده هم از سازمان تنظیم خواسته‌ام سریعا اعلام نظر کند.»

در نهایت روز گذشته، مدیرعامل رایتل از سمت خود استفاد کرد. روابط عمومی شستا اعلام کرد: با توجه به اینکه تمرکز شستا در مجموعه‌های خود به ویژه رایتل باعنایت به وضعیت مالی گذشته به بهبود عملکرد، افزایش راندمان، کارآیی و ارتقاء سود عملیاتی است و با عنایت به ملاحظات بوجود آمده، با استعفای سرکارخانم مینا مهرنوش موافقت شد. ترکیب هیات مدیره جدید رایتل تا روز شنبه ۱۳ مهر ماه اعلام خواهد شد.

این در حالی است که اپراتور تلفن همراه رایتل زیر نظر شستا، (سازمان تامین اجتماعی) وابسته به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی فعالیت دارد و هر گونه اقدام در این اپراتور باید با صلاحدید این وزارت خانه و شخص وزیر صورت بگیرد. در صورت مخالفت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این انتصاب، قطعا مدیرعامل جدید رایتل رفتنی خواهد بود و این اپراتور می بایست به فکر گزینه های جدید برای مدیریت عاملی و معاونت باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها