گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد

0
901

کالاسودا- برخی مشخصان گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy X foldable لو رفت. سامسونگ مدت ها است که رویای ساخت گوشی با این سبک را در ذهن خود دارد اما این پروژه نیاز به زمان بیشتری برای ساخت داشت. با وجود اینکه  این کمپانی هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار این گوشی هوشمند فوق العاده جذاب اعلام نکرده است اما به نظر می رسد Galaxy X foldable در سال آینده روانه بازار فروش شود. اگر این اتفاق در سال آینده رخ دهد باید شاهد گوشی های دیگری با سبک و ظاهری تازه از سوی برند های دیگر نیز باشیم به خصوص برند های چینی که با استفاده از ایده های کمپانی های مطرح جهان سود های بسیار خوبی را به دست می آورند.

سامسونگ به نظر می رسد که قصد دارد ساخت پنل های این گوشی هوشمند را در تابستان سال جاری آغاز کند و این موضوع بدون شک نقطه ی شروعی برای ساخت این گوشی در تعداد انبوه خواهد بود. مگر اینکه ساخت این گوشی در سال آینده با برنامه های کوتاه مدت این کمپانی کره ایی هماهنگی نداشته باشد و عرضه آن به تعویق بیفتد.

با این وجود انتظار می رود ساخت این صفحه نمایش های این گوشی هوشمند تا اوایل سال ۲۰۱۹ به پایان برسد اما این پایان کار ساخت این گوشی هوشمند نخواهد بود و مولفه های دیگری در این میان وجود دارد که بسیار سخت تر از ساخت صفحه نمایش خمیده است. استفاده از یک باتری برای این گوشی بسیار سخت خواهد بود. ساخت باتری برای Galaxy X foldable یکی از مهم ترین مراحل است جایی که انتظار می رود سامسونگ از یک باتری در حدود سه هزارمیلی آمپری تا شش هزار میلی آمپری استفاده کند. با توجه به اخبار منتشر شده از کمپانی سامسونگ باید شاهد یک صفحه نمایش بسیار بزرگ برای این گوشی هوشمند باشیم که به نظر بسیار کاربر پسند خواهد بود.

در بخش ابعاد صفحه نمایش باید شاهد اتفاقات جالبی باشیم جایی که در حالت مسطح گوشی هوشمند ۷.۳ اینچ است اما در حالت خمیده به اندازه صفحه نمایش ۴.۵ اینچی تغییر خواهد کرد که بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که این گوشی هوشمند یکی از گران ترین گوشی های تاریخ موبایل خواهد بود و این موضوع را باید باور که Galaxy X foldable با قیمتی در حدود ۱۸۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد. حال باید دید مطابق شایعات این گوشی هوشمند  در سال جاری و در کنار گلکسی اس ده در بازار جهانی به فروش خواهد رسید یا این رویا برای سامسونگ همچنان به وقوع نخواهد پیوست.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها