ردپای دستیار صوتی الکسا در دستگاه های هوشمند خانگی

0
147

آمازون در رویداد سالانه AWS re:invent  که طی روزهای آینده در لاس وگاس برگزار خواهد شد، از محصولات جدید خود رونمایی می کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ونچربیت، در این کنفرانس، لاس وگاس میزبان محصولات سرویس وب آمازون در فضای ابری خواهد بود که هفته آینده به طور رسمی شروع به کار می کند.

به نظر می رسد که آمازون در این رویداد اطلاعاتی را در مورد بهبود های اینترنت اشیا و محصولات مرتبط معرفی می کند. اما چرا سرمایه گذاری در اینترنت اشیا؟

آمازون سالهاست در رویداد AWS جایگاه خود را در صنعت اینترنت اشیا حفظ کرده است. پیش بینی می شود این صنعت تا انتهای سال 2019 میلادی 212 میلیارد دلار ارزش داشته باشد. بر اساس بررسی انجام شده توسط بنیاد Eclipse در سال 2018، AWS یا سرویس های وب آمازون یکی از محبوبترین پلتفرم ها در فضای ابری برای توسعه دهندگان اینترنت اشیا بوده است که از 21% محبوبیت به 51.8% (نسبت به 31.21% سرویس آژور مایکروسافت) طی سالهای اخیر رسیده است.

وارنر ووگلس، مدیر فناوری آمازون در مصاحبه اخیر خود به ونچربیت گفت که مشتریان AWS رضایت مطلوبی از این سرویس ها دارند. در همین راستا به نظر می رسد که آمازون برای ورود دستیار صوتی الکسای خود برای هماهنگی بیشتر با دستگاه های هوشمند خانگی برنامه هایی در مراسم پیش رو داشته باشد.

یکپارچه سازی سرویس دستیار صوتی با لوازمی که از سرویس وب آمازون یا AWS استفاده می کنند می تواند به شما امکان دهد که تعامل مطلوبی با تمام وسایل خانه داشته باشید. به این ترتیب می توانید با فرمان دادن به الکسا، این دستگاه ها را نیز کنترل کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها