رشد باورنکردنی فروش خودروهای پلاگین هیبرید در اروپا

0
110

آمارها حاکیست که فروش خودروهای پلاگین هیبریدی در اروپا با ۴۶ درصد افزایش روبرو شده است.

به گزارش کالاسودا به نقل از عصرخودرو، در سال‌های اخیر محبوبیت خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست به شدت افزایش پیدا کرده و شهروندان در کشورهای مختلف و پیشرفته همچون مناطق اروپایی و آمریکای شمالی استقبال بی نظیری از خریداری و استفاده از این وسائل نقلیه کرده اند.

از این رو بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان به سمت توسعه، تولید و عرضه خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی که همه جزو وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست به شمار می روند، روی آورده اند تا بدین ترتیب بتوانند با جلب نظر و توجه مشتریان، سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند و هم زمان، نقش خود را در کاهش گرمایش زمین و آلودگی هوا و محیط زیست ایفا کنند.

بر اساس گزارش وب سایت insideevs، فروش خودروهای پلاگین هیبریدی در کشورهای اروپایی در اکتبر 2019، به 48 هزار و 219 دستگاه رسیده و با یک رشد و افزایش 46 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

این در حالیست که در برخی دیگر از بازارهای مهم جهان همچون چین و ایالات متحده آمریکا میزان فروش خودروهای پلاگین هیبریدی با کاهش روبرو شده است.

میزان فروش خودروهای پلاگین هیبریدی در 10 ماهه نخست سال 2019 به 429 هزار و 250 دستگاه رسیده و سهم آن را در بازار به 3.2 درصد رسانده است در حالی که سهم خودروهای تمام برقی 2 درصد گزارش و اعلام شده است.

به نظر می‌رسد که شهروندان اروپایی بسیار بیشتر از سایر مناطق جهان سعی دارند در حفاظت از محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و گرمایش زمین گام های موثر بردارند. به همین سبب به وضوح خریداری و استفاده از وسائل نقلیه پاک، برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی در میان آنها رشد و افزایش قابل توجهی یافته است. البته به عقیده کارشناسان و تحلیلگران، کمک های دولت های اروپا برای تشویق شهروندان و همچنین ارائه تسهیلات ویژه به منظور خریداری بیشتر خودروهای پاک تاکنون بسیار تاثیرگذار بوده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها