تداوم روند رو به رشد ساعت های هوشمند در بازار

0
379
ساعت هوشمند

با توجه به ارقام عرضه و تقاضا که از جانب فروش ساعت های هوشمند منتشر شده است، به نظر می رسد که این این رقم در سال آینده نیز بیشتر می شود. شرکت هایی مانند اپل نیز تعداد واحدهای بیشتری از ساعت های هوشمند خود نسبت به سال گذشته فروختند. به طوری که بر اساس تحقیقات بازار eMarketer، این فروش می تواند به نقطه ای برسد که از هر 10 آمریکایی حداقل یکی از آنها دارای ساعت هوشمند در ساعت 2019 باشد.

ساعت هوشمند

بهبود طراحی

سیندی لیو، تحلیلگر پیشگوی سایت eMarketer در این باره می گوید: «بهبود مداوم در طراحی و عملکرد، عامل اصلی در پذیرش این ساعت های هوشمند است. به طور خاص، امکان اتصال به اینترنت LTE یکی از عامل های بزرگ در فروش این محصولات است، این به کاربران ساعت هوشمند اجازه می دهد که همیشه به اینترنت متصل می شوند و گوشی های خود را کنار می گذارند و حتی نوتیفیکیشن ها را از طریق این ساعت های هوشمند دریافت کنید.

مشتریان این ساعت های هوشمند چه قشری هستند؟

این شرکت همچنین پیش بینی کرده است که آمریکایی های قدیم گروهی از مشتریان هستند که اکثریت خرید این ساعت های هوشمند را انجام داده اند. جالب است بدانید که این افراد از ویژگی های فیزیکی سلامت این محصول مانند ضربان قلب و … استفاده می کردند که ظاهرا برای این افراد جذاب است. در واقع مشتریان با میانگین سنی میانسال از ویژگی های سلامت این محصولات استفاده می کنند.

ساعت هوشمند

ویژگی های جدید در محصولات جدید

 دستگاه هایی مانند اپل واچ با ویژگی هایی مانند مانیتور ضربان قلب عرضه شده اند که می تواند به کاربران میزان نرخ بالا یا پایین ضربان قلب را هشدار دهد. همچنین ویژگی هایی مانند شناسایی سقوط برای سالمندان دارد که در صورت افتادن آنها روی زمین، با برقراری تماس های ضروری و قرار دادن قابلیت ECG داخلی می تواند جان سالمند را نجات دهد.

رشد فروش ها ادامه دارد

ساعت ‌های هوشمند همچنان محبوب ‌ترین گجت بازار خواهند بود که در سال ۲۰۱۶ نزدیک به 34 میلیون دستگاه از آن ‌ها راهی بازار شد. تا سال ۲۰۱۹ نزدیک به 88 میلیون دستگاه ساعت هوشمند راهی بازار می‌ شود که افزایش 43 درصدی را در مقایسه با ۵ سال گذشته نشان خواهد داد. فارغ از اینکه این آمار و ارقام تا چه میزان صحت داشته، اما بهرحال روند رو به رشد تعداد ساعت های هوشمند در سال جاری و آتی ادامه خواهد داشت و این محصول به یکی از گجت های پوشیدنی محبوب در سال 2019 تبدیل خواهد شد.  به گفته پیشگویان تکنولوژی تا سال ۲۰۲۱ رشد فروش ساعت ‌های هوشمند به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و این گجت ‌های پوشیدنی سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه فروش خواهند داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها