رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی مک بوک پرو 13 اینچی

0
1117

اگر در حین کار کردن با مک بوک پرو 13 اینچی (MacBook Pro 13) سیستم تان به صورت ناگهانی خاموش می شود؛ می توانید از راهکار اپل برای رفع این باگ استفاده کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از 9to5mac، اپل مشکل خاموش شدن ناگهانی در مورد مدل های 13 اینچی MacBook Pro که در اوایل سال 2019 منتشر شده؛ را تشخیص داده است (مدل هایی که به جای کلیدهای عملکردی دارای یک Touch Bar هستند).

کمپانی اپل هنوز قصد راه اندازی و فراخوان مک بوک پرو برای جایگزینی سخت‌افزار را ندارد. اما با استفاده از روش هایی که ارائه داده امیدوار است بتواند این باگ را برطرف کند.

چگونه می توان مشکل خاموش شدن ناگهانی مک بوک پرو 13 اینچی را حل کرد؟

  • در ابتدا صبر کنید تا باتری MacBook Pro شما تخلیه شود تا زمانی که درصد  باتری  زیر90٪ باشد. با جستجو در منوی مک، می توانید درصد باتری را بررسی کنید.
  • با استفاده از آداپتور برق ، MacBook Pro خود را به برق وصل کنید.
  • همه برنامه های باز را ببندید.
  • درب لپ تاپ را بسته و آن را در حال خواب بگذارید. بگذارید حداقل 8 ساعت شارژ شود. با این کار سنسورهای داخلی که به خوبی وظیفه انجام نمی دانند ، تنظیم مجدد می شوند
  • سپس پس از 8 ساعت آخرین نسخه macOS را در دستگاه خود به روز کنید.

این کار  می تواند از خاموش شدن ها ناگهانی مک بوک پرو 13 اینچی جلوگیری کند.

اگر مشکل سیستم شما بعد از اجرا کردن این مراحل از بین نرفت؛ باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید. برای راه حل سریعتر، به نماینده پشتیبانی توضیح دهید که قبلاً مراحل ذکر شده در مقاله پشتیبانی را دنبال کرده اید.

اپل در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد این مشکل  است و ممکن است خط مشی خود را تغییر داده و فراخوان رسمی جایگزینی سخت افزار را شروع کند. این شرکت در حال حاضر برنامه سرویس دهی صفحه کلید را برای مدل 13 اینچی MacBook Pro 2019 و همچنین برنامه جایگزینی باتری و SSD برای مدل 2018 این لپ تاپ اجرا می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها