رقابت اپلیکیشن های ایرانی در ارایه خدمات پُستی

0
252

اپلیکیشن های ایرانی به منظور ارایه خدمات پستی با یکدیگر رقابت دارند و همگی به سمت شرکت ملی پست ایران جاری شده اند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، مهدی انجیدنی بنیانگذار پیامرسان گپ با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که در تلاش است در سال ۹۸ سرویس‌های پست را بر بستر پیام‌رسان گپ ارائه دهد.

انجیدنی در این پست نوشت:«پست تحول خوبی را شروع کرده است. جلساتی با دکتر قادری و دکتر اقبال‌خواه برای بررسی فرصت‌های همکاری پست و گپ داشتیم.

امیدوارم بتوانیم در سال ۹۸ همکاری خوبی برای ارائه سرویس‌های پست بر بستر گپ داشته باشیم.»

این در حالی است که هفته جاری اپلیکیشن الوپیک موفق به امضای قرارداد با شرکت ملی پست ایران شد و قرار شده که خدمات الوپست را ارایه دهد.

بنابراین گزارش، با این برنامه الو پست افراد می‌توانند از محل کار یا منزل خود برای اقصی‌نقاط کشور و برای خارج از کشور نسبت به ارسال بسته، سند و … اقدام کنند.

به جای این‌که افراد برای ارسال محموله‌های خود به دفاتر پستی مراجعه کنند از سرویس الوپست استفاده می‌کنند.

کارکنان الوپست، بسته را از مشتریان در منزل دریافت و سایر مراحل توسط همین کارکنان دنبال می‌شود. مشتریان می‌توانند تمامی مراحل را توسط اپلیکیشن دنبال کنند.

طبق اعلام شرکت ملی پست ایران، هزینه‌های پستی اپلیکیشن الو پست بر اساس تعرفه‌های سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تنظیم می‌شود.

همزمان با روز جهانی ارتباطات ۲۷ اردیبهشت این سرویس به مردم ارائه می‌شود.

یادآور می شود، شرکت ملی پست ایران تنها با الوپیک چنین قراردادی امضا نمی کند بلکه طبق اعلام این شرکت دولتی، این قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده که برای همکاری انحصاری قائل نشدیم و سایر شرکت‌ها هم می‌توانند برای همکاری اقدام کنند اما این یک امتیاز برای الوپیک است که زودتر از سایر شرکت‌ها همکاری را آغاز کرد.

این پروژه گپ را نیز برای امضای قرارداد با شرکت ملی پست ایران تشویق کرده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها