رقابت سنگین اسپیکرهای موتورولا با آمازون و گوگل

0
392

کالاسودا_اسپیکرهای هوشمند موتورولا با آمازون و گوگل در رقابتی آشکار قرار دارند. این اسپیکرهای هوشمند به لحاظ کیفیت با یکدیگر در رقابتند.

اسپیکر جدید موتورولا چه ویژگی هایی دارد

این محصول جدید که Motorola Smart AI نام دارد، به‌زودی وارد بازار چین می‌شود. موتورولا با تولید این محصول قصد دارد در بازار اسپیکرهای هوشمند رقیبی برای اکوی آمازون و گوگل هوم باشد.
ویژگی های اساسی اسپیکر موتورورلا:

_این اسپیکر ۲۸۰ گرم وزن دارد
_این اسپیکر همزمان هوشمند است و نقش دستیار صوتی را بازی می‌کند
_اسپیکر هوشمند مذکور با مشارکت و همکاری تجاری بایدو/ Baido راهی بازار چین می‌شود
_ پردازنده این اسپیکراز نوع ARM Cortex 53 است
_این اسپیکر دارای بلوتوث و وای فای است

پاسخ دهی به سوالات کاربر

جالب است بدانید اسپیکر هوشمند موتورولا پاسخ بسیاری از سوالات کاربران را می دهد. پاسخ سوالاتی مثل؛ «اخبار امروز چیست؟»، «مورد خاصی را به یاد من بیاور» و «شمارش ۵ دقیقه یا …» از جمله مواردی است که این اسپیکر در ابعاد ۹۰ در ۱۰۲ میلی‌متر اجرا می‌کند.
بنابراین اسپیکر مذکور به بسیاری از سؤالات روزمره پاسخ می‌دهد ازجمله اینکه امروز چه فستیوالی و کجا برگزار می‌شود؟ جدیدترین نوسانات بازار بورس را بگو و …

از نکات مهم در خصوص این اسپیکر می توان به موضوع آموزش اشاره کرد؛ این اسپیکر هوشمند از کاربر می‌آموزد و سپس طبق الگوریتم یادگرفته، کارها را انجام می‌دهد.
افزون بر این ها، «مود کودک» روی اسپیکر از ویژگی‌های خاص آن است. در این ویژگی، اسپیکر مذکور با بچه‌ها صحبت کرده و به آنها یاد می‌دهد.

از اولین اسپیکرهای هوشمند تا کنون

آمازون نخستین شرکتی بود که واژه اسپیکر هوشمند را بر سر زبان‌ها انداخت. این شرکت با ساخت بلندگوهای هوشمند اکو، ترند جدیدی در بازار دیجیتال ایجاد کرد. آمازون باعث شد شرکت‌های دیگر نیز به فکر ساخت چنین محصولاتی بیفتند. مثلا شرکت گوگل، دستگاه گوگل‌ هوم را معرفی کرد و مایکروسافت هم با کورتانا بلندگوهای مختلف می‌سازد. اپل هم همین چند وقت پیش اسپیکر هوشمندی به اسم هوم‌پاد را معرفی کرد. بیایید با اسپیکر هوشمند آمازون اکو آشنا شویم.

آمازون اکو بی‌شک یکی از جذابترین محصولات کمپانی آمازون است. امکان اتصال به شبکه‌های رادیویی و لوازم هوشمند منزل یکی از ویژگی‌های اکو است. پاسخگویی به سوالاتی که در طول روز به ذهنتان می‌رسد و حوصله جستجوی آنها را ندارید فقط قسمت کوچکی از امکانات بی‌نظیر این دستیار هوشمند است. با راهنمای خرید روزچین بیشتر با این محصول آشنا شوید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید