رقابت میان اولا و اوبر در هند بالا گرفت

0
1209

کالاسودا – شرکت Ola – رقیب اوبر – در هند ده هزار خودروی الکتریکی در بازه سال بعد وارد خواهد کرد.

اولا، بزرگترین رقیب اوبر اعلام کرده است که برنامه دارد طی سال آینده ده هزار خودروی الکتریکی را آماده به کار کند. روز دوشنبه این شرکت مسافربری آنلاین که در ۱۱۰ شهر در سراسر هند (و اکنون استرالیا) در حال فعالیت است، اعلام کرد که متعهد به ورود ۱۰ هزار سه چرخ الکتریکی Rickshaws به سرویس خود طی ۱۲ ماه آینده است.

این بخشی از ماموریت شرکت است که میخواهد تا سال ۲۰۲۱ یک میلیون وسیله نقیله به جاده ها بفرستد – در حال حاضر ۸۰۰ هزار وسیله نقلیه در مجموع ناوگان Ola وجود دارد.

اقای  Bhavish Aggarwal یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اولا در بیانیه ای گفت: این سه چرخه ها یک وسیله حیاتی حمل و نقل و منبع درآمد برای میلیونها نفر در روز است. همچنین آن نشان دهنده یک فرصت جدی برای بهبود نتایج و دستاوردها برای همه ذی نفعان  و کمک به کاهش آلودگی هوا در شهرها و حومه شهرهاست.

اولا با هدف “تحرک الکتریکی” در بازار هند و دفاع از یک ماموریت برای ساختن تکنولوژی پایدار در حمل و نقل روزانه مقرون به صرفه تر، اولین سیستم حمل و نقل الکتریکی مدلهای چندگانه خود را در ناگپور در کمتر از یک سال پیش راه اندازی کرد. این سیستم شامل کابین، اتوبوس، سه چرخه های برقی و زیرساختهای دارای شارژ بود.

اولا اکنون ۱۲۵ میلیون مشتری دارد. لازم به ذکر است که اوبر تنها در ۳۰ شهر هند از جمله دهلی و بمبئی، کوچی و جیپور و … فعالیت میکند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها