رمز عبورهای شبکه های اجتماعی همزمان هک می شوند

0
527

کالاسودا_ رمز عبور برخی از شبکه های اجتماعی و پیام رسان معمولا به شکل زنجیره ای و پیاپی هک می شود . این موضوعی است که به نظر می رسد  برای بسیاری از کاربران ایجاد مشکل می کند .
هک شدن رمز عبور یکی از معضلاتی است که اغلب کاربران از آن هراس دارند. موضوعی که باعث می شود بسیاری از اطلاعات شخصی افراد تنها با یک کلیک به یغما برود .

اما یکی از احتمالات بسیار شایع در دنیای تکنولوژی این است که اگر کلمه عبور شما در حملات هکری در  سایت هایی مانند یاهو، دراپ باکس، تامبلر، گوگل و .. سرقت شود، به صورت زنجیره وار مجموعه ای دیگر از اطلاعات شما نیز با همین اطلاعات به سرقت می رود .

از مدتی پیش ، برخی از سایت ها برای کمک به بازیابی اطلاعات و ارائه روش هایی برای پیشگیری از هک وجود داشتند . اکنون ،یک سرویس جدیدتر برای کمک به هک شده ها آمده که به نظر می رسد بسیار کاربردی است .

این سرویس جدید ۱Password  نام دارد و کارکردی بسیار مثبت در کنترل اطلاعات دارد . درواقع اگر به این موضوع مشکوک هستید که شخصی رمز عبور شما را سرقت کرده است، تنها کافیست ، سری به این سایت بزنید و با وارد کردن اطلاعات خود به این موضوع دست پیدا کنید که سیستم های شما هک شده اند یا خیر .

شایان ذکر است این سرویس نه تنها اطلاعات مرتبط با ایمیل و شبکه های اجتماعی ، بلکه کلیه اطلاعات امنیتی افراد را رصد می کند. این برنامه می تواند نقطه پایانی باشد برای تمامی افرادی که مدام نگران امنیت اطلاعات خود هستند و دوست ندارد اطلاعات شخصی خود را در دست هکرها و سرقت شده ببینند .