رندر گوشی جدید ایسوس بدون بریدگی صفحه نمایش منتشر شد

0
285
رندر گوشی جدید ایسوس بدون بریدگی صفحه نمایش منتشر شد

به نظر می رسد که ایسوس در حال تست یک گوشی کشویی است. طبق گفته های ارائه شده در توییت هایی که امروز توسط ایوان بلاس، افشاگر معروف منتشر شده است، این یکی از گوشی های احتمالی 5G است که دارای صفحه نمایش بزرگ  لبه دار است.

در پشت این گوشی نیز یک دوربین دو گانه  قرار گرفته است. نوار بالای صفحه دارای بخش برای قرار گرفتن دوربین سلفی و لنزی با زاویه دید 120 درجه ای است. اسلایدر پایین گوشی نیز میزبان اسپیکرهای Harman Kardon است و احتمالا اسکنر اثر انگشت این گوشی داخل صفحه نمایش است. طبق گفته بلاس، فردی که این رندر را طراحی کرده است، عضو تیمی بود که Asus ZenFone 5 را ایجاد کرده است.

دیگر رندرهای منتشر شده در مورد این گوشی یک شکل متفاوت تر از گوشی های متداول ایسوس نشان می دهد. با باز کردن نوار لغزنده بالا، دوربین های جلویی را خواهید دید و  شاهد کنترل مجازی شبیه به آنچه در رندر است خواهید بود.تعدادی از ایده های مختلف که برای رندرهای این گوشی منتشر شده است

تعدادی از ایده های مختلف که برای رندرهای این گوشی منتشر شده است، نیز ویژگی های جالبی را نشان می دهد. علاوه بر این دستگاه، شاهد انتشار رندر های دیگری از سوی بلس هستیم که همچنان یک گوشی هوشمند با اسلایدر دوگانه را به نمایش می گذارد.

این گوشی هوشمند مانند محصول قبلی دارای مکانیزم کشویی دوگانه بوده که بخش بالایی آن دارای دوربین سلفی دوگانه است. در بخش پایینی این مکانیزم، دکمه های مجازی قرار گرفته است. این مدل از سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود بهره می برد.

جالب است بدانید که در ماه های اخیر شرکت های مختلفی در حال توسعه گوشی های بدون حاشیه نمایشگر بوده اند. در این میان، ZTE تصاویری از یک گوشی مفهومی را به نمایش گذاشته بود که از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می برد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها