سبز و بنفش هم به مجموعه رنگ های آیفون 2019 اضافه شدند

0
1469
سبز و بنفش هم به مجموعه رنگ های آیفون 2019 اضافه شدند

طی هفته های جاری شایعات مختلفی از آیفون 2019 به گوش رسید که از جمله آن می توان به پشتیبانی از شارژر وایرلس اشاره کرد. همچنین آخرین گزارش ها نشان می دهد که یکی دیگر از ویژگی های جذاب گوشی جدید اپل می تواند پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس باشد. به تازگی نیز رنگ های جدیدی از این گوشی اعلام شده است.

چه رنگ های جدیدی به آیفون 2019 اضافه می شود؟

اکنون طی اخرین خبرها دو رنگ دیگر سبز و بنفش نیز به مجموعه رنگ های این گوشی اضافه شده است تا کاربران با گوشی های متفاوتی از نظر رنگ و طراحی مواجه شوند. همچنین به گزارش یک منبع دیگر، قاب ‎های سیلیکونی آیفون ساخت شرکت Mac Otakara نیز در رنگ ‎های سفید، سیاه، سبز آبی، زرد، قرمز و  بنفش یاسی منتشر خواهد شد.

آپدیت های زیادی به جز رنگ درراه است

اگر بحث رنگ ها را کنار بگذاریم، تعداد زیادی شایعات وجود دارد که نشان می دهد با گوشی متفاوتی از آیفون XR 2019 طرف هستیم. این گوشی که جانشین iPhone XS و XS Max است، ظاهرا از دوربین سه گانه اصلی بهره می برد. آیفون XR جدید و پیشرفته یک لنز اضافه را برای عکاسی بهتر نیز اضافه کرده است این بدان معنی است که می توانید از عکس های پرتره مناسب با زوم اپتیکال 2 برابری بهره مند شوید. قیمت این گوشی احتمالا باز هم گران است و و باید تا ماه سپتامبر منتظر بمانیم تا از ویژگی های این گوشی مطلع شویم.چه رنگ های جدیدی به آیفون 2019 اضافه می شود؟

ارتقا انتن داخلی و سنسور اثر انگشت روی صفحه از دیگر ویژگی هایی است که در این گوشی انتظار می رود، اگرچه اپل احتمالا تمایز بین آیفون های سطح بالا و مدل سوم ارزان تر را نیز مجددا در نظر می گیرد تا تمام کاربران بتوانند از این نسخه ها استفاده کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها