رنگ های جدید آیفون مقرون به صرفه مشخص شدند

0
300
رنگ های جدید آیفون مقرون به صرفه مشخص شدند

رنگ های جدید آیفون 11R خبر از حذف دو رنگ این گوشی هوشمند می دهد، با این وجود کمپانی اپل تنوع رنگ محصولات خود را حفظ کرده و به نظر قصد دارد دو رنگ جدید را به محصول مقرون به صرفه خود اضافه کند.

در حال حاضر هنوز نام گوشی هوشمند مقرون به صرفه آیفون مشخص نشده است با این وجود در میان سه گزینه XR نسخه 2019 ، XR2 و آیفون 11R به نظر می رسد سومین گزینه به نام آیفون مقرون به صرفه نزدیک تر باشد از این رو در این بخش از نام آیفون 11R برای بررسی رنگ های این محصول استفاده می کنیم.

رنگ های جدید آیفون مقرون؛ مرجانی و آبی

رنگ های جدید آیفون 11R را باید مرجان و آبی دانست. این رنگ ها جایگزین رنگ های سبز و اسطوخودوسی می شوند که در نسخه قبلی این محصول حضور داشتند. سایر رنگ های آیفون 11R را می توان همان رنگ های سابق یعنی سفید، مشکی، زرد و قرمز دانست.

تصاویر جدیدی در مورد آیفون 11R در روزهای گذشته منتشر شده که نشان می دهد این محصول در بخش جایگاه دوربین شباهات یکسانی با سایر پرچمداران آیفون دارد. این جایگاه در گوشه ی بالایی و سمت چپ محصول قرار دارند. آیفون 11R دارای دو لنز دوربین در این بخش است و این موضوع بزرگترین تفاوت را در مقایسه با پرچمداران گران قیمت که از سه لنز بهره می برند را رقم می زند.رنگ های جدید آیفون مقرون؛ مرجانی و آبی

این گوشی هوشمند به احتمال زیاد دارای یک لنزاصلی 12 مگاپیکسلی در کنار لنز تله فوتو است که قابلیت زوم اپتیکا دو برابر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

فناوری شارژ معکوس

در کنار اخبار پیرامون رنگ های جدید آیفون یاد شده می توان این انتظار را از کمپانی اپل داشت که این گوشی هوشمند با قابلیت فناوری شارژ معکوس در اختیار کاربران قرار گیرد، این ویژگی این روزها توانسته یکی از جذاب ترین فناوری ها را برای کاربران گوشی های هوشمند به دست آورد که حضور آن در گوشی مقرون به صرفه آیفون می تواند به هیجان انگیز تر شدن این محصول کمک کند. در کنار این موضوع به نظر می رسد آیفون 11R ازباتری 3089 میلی آمپری استفاده کند تا مشکل باتری برخی کاربران را برطرف کند.

حال باید دید رنگ های جدید آیفون مقرون به صرفه می تواند فروش خوب نسخه فعلی را در بسیاری از مناطق تکرار کند تا کمپانی اپل به موفقیت های بیشتری در سال اخیر دست پیدا کند یا خیر.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها