“رهایی: سایه تاریکی” اولین بازی ماجرایی-معمایی عاشقانه اندروید

0
4874

بازی اندرویدی “رهایی: سایه تاریکی” اولین بازی ماجرایی-معمایی عاشقانه با گیم پلی نشانه و کلیک است.این بازی ایرانی که به وسیله استودیو “سپرلوس” یا “SEPARLOUS” طراحی، ساخته، پیاده سازی و منتشر شده است در استور های ایرانی به صورت رایگان قابل دریافت است . البته این بازی پرداخت های درون برنامه ایی را نیز شامل می شود . “رهایی: سایه تاریکی” با حجمی در حدود ۱۸۰ مگابایت در کافه بازار بیش از ۵ هزار بار  دریافت شده است .
رهایی: سایه تاریکی یکی از کاندیدای برترین بازی ایرانی سال ۹۶ نیز است .
بیش تر بازی های موبایل این روز ها را بازی های اکشن و استراتژی تشکیل می دهند و کمتر پیش می آید با یک بازی به سبک عاشقانه رو به رو شویم . بازی ایرانی “رهایی: سایه تاریکی” یکی از این بازی های سبک ماجرایی-معمایی عاشقانه است که به دلیل ویژگی های جذاب در کناریک داستان جدید می توان به  استفاده از بازیگران واقعی  اشاره کرد .
با ما همراه باشید :
لینک دانلود بازی رهایی: سایه تاریکی برای سیستم عامل اندروید

داستان بازی این گونه آغاز می شود ..

“سوگند” دختری که برای ساختن سرنوشتی تازه، به تکرار نکردن گذشته اش، سوگند خورد! اما گذشته، همچون ابری سیاه، بر این زندگی تازه، سایه انداخته … !
“رهایی: سایه تاریکی”  این بازی با سایر بازی‌های ماجرایی-معمایی دو تفاوت بزرگ دارد: اول این که داستان آن عاشقانه است و حاوی محتوایی پیرامون فقر است . دوم گرافیک بازی که نه نقاشی دیجیتال است و نه گرافیک سه بعدی. در این بازی، مخاطب به جای تصاویر گرافیکی ساخته کامپیوتر، با تصاویری از هنرپیشگان واقعی در محیط های واقعی مواجه میشود، برای ساخت این بازی از تجهیزات تصویربرداری، هنرپیشگان دیده نشده و صداپیشگانی خلاق، هنر بدلکاری و ایده هایی نو استفاده شده است تا برای مخاطب تجربه ای متفاوت و به یادماندنی باشد. البته سازندگان این بازی اعلام کرده اند که در پی گسترش این بازی ایرانی و به روز رسانی های متعدد برای این بازی جذاب هستند  .