رونق استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی ایران

0
149

شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران در برگزاری هر نمایشگاه جایگاه ویژه ای به استارت آپ ها می دهد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران پس از عقد تفاهم با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در برگزاری هر نمایشگاه به استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان تخفیف ۵۰ درصدی برای حضور در آن نمایشگاه می دهد.

پس از این تفاهم نامه، در کنار برگزاری هر نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران، سالنی نیز به استارت آپ ها اختصاص داده می شود.

در نمایشگاه الکامپ که پس از تفاهم نامه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، ۵۰۰ استارت آپ حضور یافتند و اولین تجربه تخفیف این تفاهم نامه را داشتند.

همزمان با آن نیز در نمایشگاه ساخت داخل که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، استارتاپ ها حضور ویژه داشتند. پس از آن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نیز استارت آپ های ساختمانی در سالنی ویژه حضور یافتند.

در نمایشگاه صنعت ساختمان ۴۰ استارت آپ ساختمانی فرصت تبادل اطلاعات با تولیدکنندگان این صنعت را داشتند و همین امر موجب شد تا بیش ۲۰۰ قرارداد همکاری بین استارت آپ ها و تولیدکنندگان صنعت ساختمان به امضا برسد.

شرکت های دانش بنیان نیز در کنار استارت آپ های ایرانی حضور خاصی در چند بین المللی اخیر داشته اند. این مسائل همگی موجب شده تا فناوری در برگزاری نمایشگاه های بین المللی ایران نقش ویژه ای داشته باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها