رونمایی‌های روز اول CES 2020 در یک نگاه

0
2111

روز ابتدایی CES به پایان رسیده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از digitaltrends، اگر به دنبال اطلاعیه‌های و خبرهای جدید هستید در این مطلب می‌توانید با رویدادهای روز اول CES 2020 در یک نگاه آشنا شوید.

سونی از ماشین برقی خود رونمایی کرد

خودروی Vision S جدید سونی کاملاً برقی است و دارای 33 سنسور از جمله رادار، لیدار، دوربین و… است. متأسفانه، این خودرو برای فروش نیست و تنها برای نشان دادن فناوری خودرو سونی ارائه شده است.

Meet Impossible Pork یک جایگزین گیاهی برای گوشت خوک است

سازنده همبرگر گیاهی Impossible Burger 2.0 که جایزه بهترین فناوری CES 2019 را به دست آورد؛ این بار از یک همبرگر با طعم مشابه گوشت خوک پرده برداری کرد.

رونمایی از هیوندای پرنده

هیوندای به تازگی همکاری جدیدی را با Uber برای ساخت تاکسی پرنده S-A1 شروع کرده است که تا سال 2023 وارد بازار خواهد شد.

OLED قابل حمل ال جی

الجی از صفحه نمایش OLED TV R که LG Signature Series R نامیده رونمایی کرد. سری OLED TV R تنها LG قابل حمل نیست که امسال در CES نمایش داده شده است؛ LG همچنین یک OLED 65 اینچی را ارائه کرد که از سقف خارج می‌شود، دقیقاً مانند صفحه نمایش پروژکتور.

بهترین اتومبیل‌های CES 2020 (تاکنون)

هنوز روز ابتدایی CES است اما خودروها شگفت انگیز زیادی را مشاهده کردیم و انتظار داریم در روزهای آینده این لیست طولانی‌تر باشد؛ زیرا CES هر سال به یک نمایشگاه خودرو جذاب تبدیل می‌شود.

AMD از پردازنده‌های کوچک Ryzen 4000 رونمایی کرد

AMD ادعا می‌کند پردازنده‌های جدید Ryzen 4000 “بهترین پردازنده برای لپ تاپ خیلی نازک در جهان” هستند. CPU های جدید دارای برخی از مشخصات قابل توجه هستند و با توجه به توانایی که دارند، بسیار کوچکند.

Royole وارد بازی بلندگوهای هوشمند می‌شود

بلندگو استوانه‌ای رویول با پخش صدای سه بعدی و یکپارچه سازی الکسا و صفحه نمایش پیچیده، قصد دارد رقبا را کنار بزند. دستگاه در حال حاضر برای سه ماهه دوم سال 2020 و با 900 دلار ارائه خواهد شد. این اسپیکر دارای یک صفحه نمایش لمسی 7.8 اینچی با رزولوشن 1440 در 1920 پیکسل است. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی و درایورهای 48 میلی متری با بأس پسیو در آن به کار گرفته شده است.

UFO Alienware به شما این امکان می‌دهد تا در هر مکانی بازی‌های رایانه شخصی خود را انجام دهید

وایتبرد را فراموش کنید. راه حل ال جی بهتر است

به لطف الجی دیگر مجبور نیستید از وایت بردهای سنتی استفاده کنید. این وایت برد برای دوره مدرن طراحی شده و امکان تعامل و قابلیت‌های بازتابی گسترده را فراهم می‌آورد.

بهترین فن آوری حمام و توالت

سال گذشته، ما از همه فناوری های  توالت‌ هوشمند ارائه شده CES استقبال کردیم.امسال نیز Charmin یک ربات کاغذ توالت تمام عیار ایجاد کرده است. اگر در دستشویی دستمال توالت را تمام نکردید کافی است چند دکمه روی گوشی خود بزنید و ربات کوچک با یک رول تازه وارد اتاق شود.

این تکنولوژی برای افرادی که هنوز نمی توانند به دست شویی بروند مانند کودکان نیز به کار گرفته شده است.Lumi by Pampers Connected Care Care هر پوشک را به یک پوشک هوشمند تبدیل می‌کند و زمانی که فرزندتان پوشک خود را کثیف کرده است را به شما اطلاع می‌دهد.

آخرین تلویزیون ال جی یک اثر هنری است

این شرکت از تلویزیون جدید 48 اینچی OLED 4K و همچنین GX Gallery Series 4K TV رونمایی کرد. این قاب سنتی با ضخامت 0.79 اینچ است و در انواع 55، 65 و 77 اینچی وجود دارد.

لپ تاپ تاشو

لنوو ThinkPad X1 Fold یک لپ تاپ جدید و تاشو ارائه شده در CES 2020 است. این لپ تاپ 2499 دلار قیمت دارد.

آیا بالاخره 5G اتفاق می افتد؟

اکنون یک دهه که در مورد 5 جی حرف زده می‌شود. برنامه‌های سریع، قابلیت‌های VR و AR شگفت انگیز. اما ایا سال 2020 سالی است که 5 جی به جریان اصلی تبدیل می‌شود؟

کوالکام قصد دارد خودروها را هوشمندتر کند

کولکام با به کارگیری پردازنده در خودروها در CES 2020 پیشرفت جدیدی را اعلام کرد.

Qualcomm و Lenovo یک لپ تاپ 5 جی را معرفی می‌کنند

Qualcomm در کنفرانس مطبوعاتی CES خود خبرهای بزرگی را ارائه کرد. این شرکت برای ساخت یک لپ تاپ 5G سریع و چشمگیر، Yoga 5G PC با Lenovo همکاری کرده است.

اولین صدای سه بعدی در CES

ساندبار جدید Elevate دارای بلندگوهایی است که هنگام شناسایی سیگنال‌های Dolby Atmos یا DTS: X به سمت بالا می‌چرخند که در نتیجه صدای سه بعدی ایجاد خواهد کرد

حضور رینگ

شرکت ساخت تجهیزات امنیتی خانه‌های هوشمند رینگ، علی رغم نگرانی‌های امنیتی و هک‌ها اخیر، همچنان در CES حضور بزرگتر و گسترده‌تری دارند. اکنون، Ring با شش محصول جدید برای استفاده در فضای باز و سه محصول خورشیدی به CES برگشته است.

از گوگل چه خبر؟

گوگل به نظر می‌رسد که دستیار صوتی خود را ارتقا بخشیده و قابلیت‌های جدیدی ایجاد کرده است که همه آنها در CES ارائه شدند.

لایو استریم های بزرگ روز

AMD ساعت 2 بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند. این برنامه “نشان می‌دهد که چگونه AMD سال 2020 را به سالی فراموش نشدنی برای گیمرها، سازندگان و کاربران رایانه‌های شخصی موبایل تبدیل خواهد کرد.”

کنفرانس مطبوعاتی اینتل از ساعت 7 بعد از ظهر آغاز می‌شود. که انتظار داریم اطلاعات بیشتری درباره پردازنده‌های Ice Lake و Comet Lake این شرکت بشنویم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها