رونمایی آمازون از محصولات جدید اکو

0
555

کالاسودا – آمازون به تازگی در رویداد اخیر خود،  از تعدادی از اسپیکرهای مرتبط با Echo به نام های اکو شو، اکو دات و اکو پلاس و اکو آتو رونمایی کرد.

شرکت آمازون از چند گجت جدید مجهز به دستیار صوتی Alexa پرده برداشت. هرکدام از این محصولات جدید، ویژگی های اختصاصی خود را داشته و قیمت آنها به گونه ای است که می تواند طیف وسیعی از مخاطبان را در بر بگیرد. در این میان، تنها Echo Auto یک محصول کاملا جدید است، اما سه گجت دیگر با بهره‌گیری از امکانات جدیدتر، جایگزین نسل قبلی خواهند شد و ویژگی های به روز شده به آنها اضافه شده است.

اکو دات

دستگاه Echo Dot از طراحی پلاستیکی قبلی فاصله گرفته و در مدل پارچه ای و مدور در سه رنگ عرضه می شود. این مدل جدید شامل اسپیکرهای جدیدی است که ادعا می شود صدایی بلندتر و غنی تر از نوع پیشین خود دارد اما دیگر عملکردها مشابه با دستگاه قبلی است. قیمت این اسپکیر 50 دلار است.

اکو پلاس

اسپیکر اکو پلاس جدید نیز همان ویژگی های ارتقا شده مدل قبلی با طراحی پارچه ای جدید و تقویت بلندگوهای 3 اینچی با باس قوی تر و واضح تر را داشته و با قیمت 150 دلار به فروش می رسد.

اکو شو

این دستگاه نسبت به نوع قبلی خود دارای چند آپدیت قابل ملاحظه است که از جمله آن می توان یک طراحی جدید با صفحه نمایش 10 اینچی بزرگ با کیفیت HD اشاره کرد که نسبت به نمایشگر هر دستگاه اکوی دیگری بزرگتر است. این صفحه نمایش جدید یک سیستم صوتی جدید شامل درایورهای 2 اینچی و پردازش صوتی دالبی است. این دستگاه همچنین صاحب تمام عملکردهای خانه‌ی هوشمند اکو پلاس از جمله هاب زیگ ‌بی است. اکو شو جدید ۲۳۰ دلار قیمت دارد و ماه آینده عرضه می‌ شود. این مدل همچنین دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی جدید برای برقراری تماس های ویدئویی HD است. الکسا قرار است به زودی پشتیبانی از اسکایپ را در این مدل اغاز کندو این مدل همچنین شامل مرورگر Amazon Silk روی صفحه نمایش 10 اینچی خود است.

اکو آتو

این اسپیکر که با هدف ارائه‌ی الکسا در خودرو کاربران طراحی شده است، می تواند صدای افراد و فرمان ها را در خودرو بشنود و آن را از میان موسیقی پخش شده یا صدای موتور خودرو نیز تشخیص دهد. با استفاده از این اسپیکر می توانید در خودرو موسیقی پخش کنید یا جهت یابی کنید. این دستگاه ها اکنون برای پیش سفارش آماده می شوند و روز 11 اکتبر به فروش خواهند رسید که از میان پیش فروش اکو آتو فقط برای تعداد محدودی از افراد است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید