رونمایی از سری جدید Galaxy Book 2 سامسونگ

0
830
رونمایی از سری جدید Galaxy Book 2 سامسونگ

رونمایی از سری جدید Galaxy Book 2 سامسونگکالاسودا_ به تازگی خبری جذاب در مورد سری جدید Galaxy Book 2 سامسونگ منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت از Galaxy Book 2 رونمایی کرده است.

رونمایی از سری جدید Galaxy Book 2

امروز شرکت سامسونگ از سری جدید Galaxy Book 2 رونمایی کرد. این دستگاه جانشین سری اولیه Galaxy Book خواهد شد که اولین بار در ماه فوریه 2017 به بازار عرضه شد. این دستگاه یک رقیب کره ای برای دستگاه Surface Pro مایکروسافت محسوب می شود اما با کمی تغییر این دستگاه دارای پردازنده Qualcomm SoC است که جز پردازنده های قوی در این زمینه محسوب می شود.

مشخصات داخلی این Galaxy Book 2

پردازنده اسنپ دراگون 850 در قلب این Galaxy Book 2 قرار دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 12 اینچی 2160*1440 لمسی و AMOLED است و اینکه این دستگاه دارای فضای ذخیره 128 گیگابایتی است. مودم این دستگاه X20 و قابلیت پشتیبانی از Cat.18 LTE 5CA را دارد.

دستگاه Galaxy Book 2 دارای یک دوربین پشت 8 مگاپیکسلی ، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است ، دو باند AKG ، دو پورت USB-C ، یک جای MicroSD و جای هدفون 3.5mm است. باتری این دستگاه می تواند 20 ساعت کارایی داشته باشد. سیستم این دستگاه ویندوز 10 است.

رونمایی از سری جدید Galaxy Book 2 سامسونگ

قیمت این دستگاه در بازارهای جهانی

این دستگاه در سایت های AT&T ، بازار مایکروسافت و سامسونگ با قیمت 999.99 در تاریخ دو نوامبر به فروش خواهد رسید. اواخر این ماه نیز در فروشگاه های دیگر مانند ورایزن یا اسپرینت نیز این دستگاه به فروش می رسد.

توضیحاتی در مورد Galaxy Book

تقریبا همان فرمولی که در ساخت محصولات سامسونگ استفاده می‌شود، در تولید گلکسی بوک نیز به کار رفته است؛ قرار دادن سخت‌افزار بسیار قدرتمند درون قابی که از طراحی چندان زیبایی بهره نمی‌برد..

کار با این تبلت بسیار روان است و به شما حس استفاده از یک کامپیوتر قدرتمند شخصی را می‌دهد. در مقایسه با گلکسی تب پرو اس که سال ۲۰۱۶ عرضه شد، مشخصات سخت‌افزاری و طراحی گلکسی بوک به حالتی تطبیق داده شده است تا نه ‌تنها بتواند قدرت و عملکرد مناسبی ارائه دهد بلکه بتواند به کسانی که می‌خواهند مهارت هنری خود را بهبود ببخشند، کمک کند.

محصول جدید سامسونگ در دو مدل ۱۰.۶ و ۱۲ اینچی عرضه می‌شود. البته تفاوت‌هایی نیز میان این دو مدل وجود دارد. در حالی که مدل ۱۰.۶ اینچی را می‌توان یک دنباله‌ی موفق در زمینه‌ی تولید تبلت‌های دو در یک خواند، مدل ۱۲ اینچی، محصولی است که نظرات را به خود جلب می‌کند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها