برای دریافت رمز یکبار مصرف به سایت یا شعبه بانک خود مراجعه کنید

0
78

بانک مرکزی در مورد رمز پویا مجددا به مشتریان شبکه بانکی توصیه‌ و اعلام کرد که مشتریان به‌منظور پویاسازی رمز دوم کارت بانکی و تایید شماره تلفن همراه، به سایت یا شعبه بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنند.

به گزارش کالاسوا و به نقل از ایسنا، بانک مرکزی طی اطلاعیه‌ای به مشتریان شبکه بانکی اعلام کرد که بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای ارتقای سطح امنیت تراکنش‌های بدون حضور کارت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم کرده و برای این‌کار به هیچ عنوان نیاز به ارائه اطلاعات کارت بانکی وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه، از آنجاکه انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت از ابتدای دی‌ماه، صرفا با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود، به‌منظور پویاسازی رمز دوم کارت بانکی و تایید شماره تلفن همراه، به سایت یا شعبه بانک صادرکننده کارت خود مراجعه نمایید.

همچنین در راستای پیشگیری از وقوع کلاهبرداری‌های مرتبط در فضای مجازی لازم است مشتریان از ارائه هرگونه اطلاعات کارت خود تحت عناوین فریبنده پویاسازی رمز دوم، خودداری کنند و  برای دریافت اطلاعات بیشتر به شعب، سایت رسمی یا مراکز تماس بانک خود مراجعه کنند.

بانک مرکزی همچنین تاکید کرد که هیچ‌گونه فعال‌سازی رمز پویا در سایت این بانک انجام نمی‌شود؛ لذا مشتریان بانکی نسبت به پیامک‌های جعلی هوشیار باشند.

یادآور می‌شود که نشانی سایت بانک مرکزی cbi.ir است و توجه دقیق به این دامنه نیز ضروری است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها