رونمایی از مانیتور فوق العاده جذاب شرکت Dell

0
2412
رونمایی از مانیتور فوق العاده جذاب شرکت Dell

رونمایی از مانیتور فوق العاده جذاب شرکت Dellکالاسودا_ به تازگی خبری خاص در مورد شرکت Dell منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت از مانیتور فوق العاده جذاب خود رونمایی کرده است.

رونمایی از مانیتورهای فوق العاده جذاب شرکت Dell

مانیتور U4919DW جدید و 49 اینچی شرکت Dell جز بهترین مانیتور های فوق عریض در بازار است که از خیلی از مانیتورهای موجود در بازار بهتر و با کیفیت تر است. دیگر مانیتورهای فوق عریض در بازار اصلا کیفیت آن چنانی ندارند. اما این مانیتور می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

ویژگی های مانیتور جدید شرکت Dell

حالا می خواهیم دلیل برتری مانیتور U4919DW شرکت Dell را به شما بگوییم:

این مانیتور دارای کیفیت QHD و وضوح تصویر 1440*5120 است. جدا از مانیتور بزرگ و فوق عریض این شرکت ، شما با دیدن کیفیت تصویر در این مانیتور شگفت زده خواهید شد. باید از کیفیت 3800R این مانیتور و جزئیات 109 پیکسل به ازای هر اینچ آن شاکر بود که می تواند کیفیتی بی نظیر را به کاربر ارائه کند. مانند خیلی از مانیتورهای دیگر این مانیتور دارای پورت HDMI ، صفحه نمایش و USB-C است ولی نکته متمایز این مانیتور وجود پورت هایی برای کیبورد ، موس و ویدئو است.

پورت های کاربردی این مانیتور

شما با استفاده از پورت KVM می توانید به راحتی یک خروجی ویدئو و جایی برای موس و کیبورد داشته باشید و با ساده ترین وسایل ممکن سیستم خود را تنظیم کنید و این موضوع می تواند از ویژگی های خاص این مانیتور جدید شرکت Dell باشد. این مانیتور مناسب افرادی است که کارهای حقوقی ، گرافیک و بخش آنالیز اطلاعات هستند.

رونمایی از مانیتور فوق العاده جذاب شرکت Dell

زمان رونمایی از مانیتور جدید شرکت Dell

شرکت Dell اعلام کرده است که مانیتور U4919DW این شرکت از تاریخ 26 اکتبر با قیمت 1699 دلار به بازار عرضه خواهد شد که قطعا قیمت بالایی برای یک مانیتور است ولی به هر حال این مانیتور هم مانیتور خاصی است. البته اگر شما به دنبال کاهش هزینه و انتخاب یک مانیتور 4K هستید ، ما به شما مانیتور 27 اینچ جدید ایسر را پیشنهاد می کنیم.

قطعا این مانیتور می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و فروش فوق العاده ای هم حتی با قیمت بالای خود خواهد داشت.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها