رونمایی از کانسپت روتر 5جی ریزر برای گیمرها در CES 2020

0
589

آخرین کانسپت ریزر Razer، یک روتر 5جی همراه با وای فای 6 به نام Sila 5G برای گیمرها است که یک هات‌اسپات موبایلی نیز محسوب می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، در سال 2018، ریزر با رونمایی از روتر Sila در بخش گیم قدم برداشت و از این روتر برای ارائه وای فای با سرعت بالا برای گیمر ها استفاده کرد.

و اکنون، در CES 2020، این شرکت کانسپتی را برای نسخه 5جی آن روتر، به نام Sila 5G ارائه داده است که می‌تواند به جای اتصال کابل معمولی به یک اتصال 5جی بی سیم به عنوان منبع اینترنت تکیه کند.

جالب اینجاست که برخلاف بسیاری از روترهای خانگی، Sila 5G از باتری قابل شارژ برخوردار است که این امکان را می‌دهد که از روتر مورد نظر به عنوان هات‌اسپات موبایلی استفاده کرد. این هات‌اسپات موبایلی از چهار درگاه اترنت (Ethernet) بهره می‌برد.

همانند روتر Sila اصلی، Sila 5G همچنین از فناوری FasTrack Razer، ابزار اختصاصی مدیریت ترافیک این شرکت برخوردار است که به طور خودکار به آنالیز و اولویت بندی ترافیک خاص روی روتر می پردازد. یک “حالت گیمینگ/ (Gaming Mode) ” اختصاصی نیز وجود دارد.

Razer می‌گوید که کاربران همچنین می‌توانند سخت افزار خاص (مانند یک کنسول یا رایانه بازی) یا برنامه‌های خاص را به صورت دستی اولویت بندی کنند تا به طور مثال کنسول بازی آنها در استفاده از اینترنت اولویت داشته باشد. برای مدیریت تنظیمات Sila 5G از جمله ایجاد شبکه‌های مهمان یا تغییر اولویت‌های شبکه می‌توان از برنامه‌های iOS و Android همراه استفاده کرد.

از نطر سخت افزار، Sila 5G برای اتصال به شبکه‌های 5G و همچنین LTE به مودم Qualcomm X55 متکی است. در این روتر یک تراشه‌ای مخصوص به‌نام Hawkeye IPQ8072A نیز قرار داده شده است که پردازش‌ها مختلف وایفای را انجام می‌دهد و از وای فای 6 نیز پشتیبانی خواهد کرد.این روتر همانند سایر محصولات ریزر از نورپردازی Chroma  بهره می‌برد.

با توجه به اینکه این روتر یک کانسپت و مفهوم است، هنوز هیچ قیمت یا تاریخ انتشاری اعلام نشده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها